به نظر می‌رسد بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 در حال ساخت پارکور با تم علف‌های هرز با چیچ و چونگ قابل بازی است.

Call of Duty این روزها چیست؟ مطمئن نیستم. اما من می دانم که شما در حال حاضر می توانید Cheech Marin و Tommy Chong دوستدار علف های هرز را از آنها خریداری کنید جنگ مدرن ۳ و فروشگاه درون بازی Warzone.

حباب‌های گستاخ حتی به شما این امکان را می‌دهند که وقتی کسی را اعدام می‌کنید، به‌عنوان یک حرکت تمام‌کننده، داوبی خود را به لوله تفنگ خود پف کنید! خوب، آنها می گویند سیگار می کشد.

با پوسته های اسلحه مرتبط با نام هایی مانند “Dankest” و “Hashassin”، واضح است که Call of Duty به دنبال ظرافت نیست. اما داده‌کاوی‌ها اکنون چیزهای معنی‌داری بیشتری برای همراهی با این همکاری پیدا کرده‌اند – یک نقشه رقابتی مبتنی بر پارکور به نام G3T_H1GH که شبیه تلاقی بین ترون و رویای تب ناشی از کیک فضایی است.

می توانید ۱۰ دقیقه گیم پلی بازی را از نقشه پارکور در زیر مشاهده کنید. پلتفرم‌های متحرک، پست‌های بازرسی و اهدافی برای ضربه زدن وجود دارد – و البته چند نفره خواهد بود، بنابراین شما در حال مسابقه دادن با بازیکنان دیگر هستید. به نظر شما دوپ به نظر می رسد؟

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 نقشه پارک اوت G3T_H1GH را با دیتامین، به لطف BobNetworkUK.در یوتیوب تماشا کنید

بیایید صریح باشیم – به نظر می رسد شرط منصفانه ای است که ممکن است شاهد عرضه G3T_H1GH در حدود ۴/۲۰ اواخر این ماه باشیم. تا آن زمان، این بازی به تازگی منتشر شده است فصل سوم Warzone و Modern Warfare 3 حالت های چند نفره Capture the Flag، One in the Chamber، Minefield و Escort را ارائه می دهد، به علاوه بازگشت جزیره Rebirth در Warzone.


منبع: https://www.eurogamer.net/looks-like-call-of-duty-modern-warfare-3-is-getting-weed-themed-parkour-to-go-with-playable-cheech-and-chong?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *