به نظر می‌رسد که اعلامیه راه‌اندازی Baldur’s Gate 3 Xbox قریب‌الوقوع است، لاریان به انتشار فیزیکی آن اشاره می‌کند

Larian توسعه دهنده Baldur’s Gate 3 به طرفداران ایکس باکس پیشنهاد کرده است که در روزهای آینده منتظر اخبار هیجان انگیز باشند و به این موضوع اشاره می کند که “هفته شلوغی خواهد بود”.

دیشب جوایز بازی نامزدهای خود را برای رویداد آینده معرفی کردکه قرار است پنجشنبه ۷ آذرماه برگزار شود. Baldur’s Gate 3 امسال نامزدهای متعددی از جمله بازی سال، بهترین کارگردانی بازی و بهترین روایت را دریافت کرد.

لاریان با به اشتراک گذاشتن خوشحالی خود گفت که “بسیار مفتخر” است که می بیند بازی او در دسته های مختلف نامزد شده است. سپس با کمی تمسخر به پایان رسید: “هواداران ایکس باکس و طرفداران رسانه های فیزیکی، این فضا را برای اعلام رسمی تماشا کنند. هفته شلوغی خواهد بود.”


در اینجا چند نکته برتر Baldur’s Gate 3 از تیم ویدیوی ما آورده شده است.

یک هفته شلوغ، شما می گویید؟ خوب، فقط می توان حدس زد که این بدان معناست که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد اولین بازی ایکس باکس Baldur’s Gate 3 خواهیم شنید. همچنین طرفداران رسانه های فیزیکی؟ خوب، من را علاقه مند رنگ کنید.

به عنوان یادآوری، در حالی که Baldur’s Gate 3 اوایل سال جاری منتشر شد در هر دو رایانه شخصی و پلی استیشن، نسخه ایکس باکس به طور قابل توجهی در خط تولید استودیو وجود نداشت. دلیل این امر تا حد زیادی به دلیل عملکرد گیم پلی صفحه تقسیم شده در کنسول سری S کم مصرف مایکروسافت.

با این حال، در ماه اوت، Larian خود را اعلام کرد قصد دارد در سال جاری بازی Baldur’s Gate 3 را برای ایکس باکس بیاورد. در این زمان، توسعه‌دهنده اعلام کرد که co-op-split-screen روی کنسول Series X در دسترس خواهد بود، اما نه Series S. استودیو ادامه داد که به کار بر روی این عملکرد برای سری S ادامه خواهد داد، با این برنامه که در نهایت آن را به عنوان بخشی از به روز رسانی پس از انتشار Xbox بازی قرار دهید.

سپس، همین هفته گذشته، Swen Vincke خود Larian به‌روزرسانی امیدوارکننده‌ای را در مورد آن به اشتراک گذاشت پیشرفت ایکس باکس Baldur’s Gate 3. مدیر اجرایی دو نمودار را به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد چگونه بارگیری‌های RAM و VRAM برای پورت Baldur’s Gate 3 Series S کاهش یافته است، قبل از اینکه بگوید تیم در حال حاضر “خیلی نزدیک” به مرتب کردن کامل همه چیز است.

هنگامی که اطلاعات بیشتری در مورد نسخه Xbox Baldur’s Gate 3 بشنویم، مانند همیشه، شما را به روز می کنیم.

وینک در ادامه در مورد نامزدهای شب گذشته استودیو گفت که دیدن بازی Baldur’s Gate 3 “یک افتخار واقعی” بود، به خصوص در سالی که بسیاری از نسخه های اصلی دیگر منتشر شد.

وینکه قبل از اینکه نسخه بعدی استودیو را کنایه کند، نوشت: «دیدن «نیچ آرپی‌جی» کوچک ما که چنین امواجی ایجاد می‌کند بسیار انگیزه‌بخش است. سازنده پایان داد: “کاش می‌توانستم درباره بازی بزرگ بعدی به شما بگویم، اما این واقعاً ما را تشویق می‌کند تا مطمئن شویم که از مرزهای زیادی عبور می‌کند. من در مورد آن بسیار هیجان‌زده هستم.”

در جایی دیگر از اخبار Baldur’s Gate 3، یکی از بازیکنان اخیراً موفق شده است a خرس% سرعت سکس – دقیقاً همان چیزی است که شما فکر می کنید – در کمتر از یک ساعت.


منبع: https://www.eurogamer.net/baldurs-gate-3-xbox-launch-announcement-seems-imminent-larian-teases-physical-release

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *