به نظر می رسد انحصاری نتفلیکس Valiant Hearts: Coming Home به سمت کنسول ها می رود

به نظر می رسد Valiant Hearts: Coming Home راه خود را به کنسول ها در آینده باز کند.

دنباله جنگ جهانی اول یوبی‌سافت قبلاً در انحصار نتفلیکس روی موبایل بود در جریان جوایز بازی ۲۰۲۲ اعلام شد. با این حال، این انحصار ممکن است به زودی به پایان برسد، به عنوان یک پست توسط هیئت رتبه بندی برزیل (مشاهده توسط VGC) این بازی را برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان فهرست کرده است.

در زیر می‌توانید تریلر بازی Valiant Hearts: Coming Home را مشاهده کنید.


به نظر می رسد انحصاری نتفلیکس Valiant Hearts: Coming Home به سمت کنسول ها می روددلهای شجاع: به خانه می آیند | تریلر رسمی بازی | نتفلیکس


دلهای شجاع: به خانه می آیند | تریلر رسمی بازی | نتفلیکس.

Valiant Hearts: Coming Home به‌عنوان یک «بازی روایی دراماتیک» توسط یوبی‌سافت توصیف می‌شود و بازیکنان را می‌بیند که داستان‌های در هم تنیده جیمز، آنا، ارنست و جورج را دنبال می‌کنند. والت (همدم سگ اول بازی) در ادامه بازمی گردد تا به بازیکنان کمک کند تا در این داستان ها که شامل مضامین دوستی، بقا و فداکاری «در میان آشفتگی و تراژدی جنگ» است، راه خود را طی کنند.

Eurogamer از Ubisoft خواسته است تا در مورد رتبه بندی کنسول های Valiant Hearts: Coming Home نظر بدهد.


رده بندی برزیلی ها Valiant Hearts: Coming Home
اعتبار تصویر: VGC

Valiant Hearts: Coming Home دنباله ای برای Valiant Hearts: The Great War است، بازی ای که کریستین دونلان ما آن را “عجیب، به یاد ماندنی و اغلب قدرتمند” نامید.

“در حالی که Valiant Hearts تلاش می کند تا خود را به عنوان یک بازی معنا کند، در معصومیت عجیب و بازیگوش و تمرکزش بر چهار دوست (و یک سگ) حداقل یک دیدگاه زودگذر انسانی را در مورد نوع جدیدی از جنگ ارائه می دهد که به نتیجه رسید. او در خشونت مکانیزه‌اش بسیار بدتر از آن چیزی است که انتظارش را داشت.» نقد و بررسی بازی Eurogamer’s Valiant Hearts: The Great War.


منبع: https://www.eurogamer.net/looks-like-netflix-exclusive-valiant-hearts-coming-home-headed-to-consoles?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *