به نظر می رسد لیگ Overwatch به پایان رسیده است

این (OWL) به نظر می رسد پس از شش فصل دیگر خبری از آن نیست. یکی از سخنگویان بلیزارد به Engadget گفت "ما در حال انتقال از لیگ Overwatch هستیم و Overwatch رقابتی را در مسیر جدیدی توسعه می دهیم." این بدان معنا نیست که ناشر از آن خارج می شود Overwatch ورزش های الکترونیکی در کل "ما از همه کسانی که OWL را ممکن کردند سپاسگزاریم و همچنان بر ایجاد چشم انداز خود از یک برنامه ورزشی الکترونیکی احیا شده متمرکز هستیم." بیانیه خوانده شد "ما مشتاقیم که در آینده نزدیک جزئیات را با همه شما به اشتراک بگذاریم."

در ماه جولای، اکتیویژن بلیزارد و فاش کرد که پس از فصل ۲۰۲۳، مالکان تیم OWL برای تعیین اینکه آیا به لیگ ادامه می دهند یا نه، رای گیری خواهند کرد. اکتیویژن بلیزارد که اگر تیم ها انصراف دهند، به هر یک از آنها ۶ میلیون دلار هزینه فسخ پرداخت می کند. بلیزارد نگفته است که آیا رای گیری انجام شده است یا خیر و اگر چنین است، نتایج چه بوده است.

با این حال، اوایل روز چهارشنبه، مالک تیم OWL Toronto Defiant لیگ را ترک می کرد OverActive Media گفت که به قرارداد مشارکت تیم خود پایان داده است و ۶ میلیون دلار پرداخت خاتمه از Activision Blizzard دریافت خواهد کرد. این شرکت قصد دارد همچنان در ورزش های الکترونیکی Overwatch مشارکت داشته باشد.

"همانطور که ما به مرحله بعدی ورزش‌های الکترونیکی Overwatch می‌رویم، منتظر فرصت‌هایی هستیم که در پیش رو داریم." آدام آدامو، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل OverActive Media، در بیانیه ای گفت. "ما مشتاق هستیم تا در مورد دیدگاه خود برای Toronto Defiant و برنامه های خود برای بازگشت به ورزش های الکترونیکی Overwatch بیشتر به اشتراک بگذاریم. ما انتظار داریم به زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه شود.”

Defiant دومین تیمی است که OWL را ترک می کند. شکارچیان چنگدو پس از آن در فصل ۲۰۲۳ شرکت نکردند . تیم بخشی از سالی که از OWL خارج شد.

چندین تیم دیگر بازیکنان را آزاد کرده اند و برخی دیگر در میان آینده نامشخص OWL. همه بازیکنان و کارکنان Florida Mayhem به آژانس آزاد رفتند بعد از قهرمانی OWL 2023. در ۲ اکتبر، یک روز پس از فینال بزرگ، بلیزارد بود "تمرکز بر ایجاد چشم انداز خود از یک برنامه ورزشی الکترونیکی احیا شده."

این نوشته برای مدتی برای OWL روی دیوار بود زیرا چشم انداز اصلی یک قالب لیگ جهانی خانه و خارج از خانه هرگز آشکار نشد. دو فصل اول مسابقات OWL برگزار شد در یک استودیو در کالیفرنیا چند هفته پس از اینکه بلیزارد برنامه بزرگ خود را آغاز کرد آن را مجبور به تغییر به به دلیل محدودیت های COVID-19. این امر باعث شد تیم‌ها نتوانند درآمد رویدادهای زنده را که بسیار دنبال آن بودند به دست آورند.

، و آزار جنسی و تبعیض Activision Blizzard ممکن است در مرگ OWL نیز نقش داشته باشد. اگرچه پخش‌ها و مسابقات OWL صیقلی و سرگرم‌کننده بودند، اما عوامل بسیار زیادی در برابر آن نقش داشتند.

با این حال، آینده صحنه حرفه ای Overwatch نامشخص است که بازگشت به یک قالب بازتر می تواند بعدی باشد. به گزارش جیکوب ولف، گزارشگر ورزش های الکترونیکی، اکتیویژن بلیزارد در حال مذاکره با گروه دولتی ESL FACEIT عربستان سعودی بوده است تا گروه دوم، نسخه حرفه ای ۲۰۲۴ را اجرا کند. Overwatch فصل در این بین، یک Blizzard-backed Overwatch 2 مسابقاتی که دارای جوایز منطقه ای ۵۰۰۰۰ دلاری است و بازیکنان کهنه کار OWL است در حال انجام شدن این آخر هفته.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-overwatch-league-appears-to-be-over-210054506.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-overwatch-league-appears-to-be-over-210054506.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *