به نظر می رسد که کمپین استخدام ارتش بریتانیا در فورتنایت آفلاین شده است

به نظر می رسد یک کمپین بازاریابی که برای ترویج استخدام در ارتش بریتانیا با استفاده از نقشه سفارشی Fortnite طراحی شده است، آفلاین شده است.

Eurogamer متوجه شده است که پست‌های رسانه‌های اجتماعی و یک تریلر نرم‌افزاری برای استخدام ارتش بریتانیا حذف شده‌اند.

ناپدید شدن غیرقابل توضیح آنها به دنبال واکنش شدید به کمپین است که قرار بود بر روی یک تجربه جدید Fortnite متمرکز شود و توسط تأثیرگذاران برجسته تبلیغ شود.

Newscast: آیا Developer Direct مایکروسافت سال بهتری را برای Xbox به نمایش گذاشت؟در یوتیوب تماشا کنید

پست‌های ارتش بریتانیا در شبکه‌های اجتماعی در هفته گذشته، با استفاده از فورتنایت – بازی که میلیون‌ها بازیکن جوان از آن لذت می‌برند – زیر سوال رفت.

در یک پست رسانه اجتماعی که اکنون توسط حساب رسمی @ArmyJobs حذف شده است، آمده است: «این را بررسی کنید. “@Elzthewitch و @yungfilly1 برای بهترین بودن در تجربه جدید Fortnite Operation: Belong مبارزه می کنند.”

تریلر این نقشه شخصیت های Fortnite – از جمله شخصیت اصلی پیش فرض بازی Jonesy – را نشان می داد که در حال غواصی هستند، اسلحه شلیک می کنند و در یک دوره هجومی به سبک اردوگاه بوت ارتش شرکت می کنند.

ارتش بریتانیا قصد داشت این هفته در روز چهارشنبه، ۲۴ ژانویه، یک پخش زنده از طریق توییچ برای نشان دادن نقشه، با یوتیوبر و موسیقیدان بریتانیایی یونگ فیلی به همراه یوتیوبر و مجری الز جادوگر برگزار کند.


به نظر می رسد که کمپین استخدام ارتش بریتانیا در فورتنایت آفلاین شده است
یک پست شبکه اجتماعی که اکنون از حساب جابز ارتش بریتانیا حذف شده است. | اعتبار تصویر: @ArmyJobs / Eurogamer

مشخص نیست که آیا آن پخش زنده همچنان ادامه خواهد داشت یا خیر، اما پست‌های این زوج که رویداد را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خودشان تبلیغ می‌کنند نیز حذف شده است.

واکنش‌ها به کمپین اولیه متفاوت بود، علی‌رغم اینکه تریلر آن بیان می‌کرد که این تبلیغات توسط اپیک گیمز حمایت، تایید یا اداره نشده است.

این خط توسط قوانین Fortnite Island Creator بازی اپیک گیمز الزامی است، سندی که بر آنچه می توانید و نمی توانید با گزینه های حالت خلاقانه بازی انجام دهید، نظارت می کند.

اما در سطر دیگری در آن سند نیز آمده است:

«محتوای تجاری و حامیان مالی باید از تمام قوانین محتوای بالا و دستورالعمل‌های محتوای حماسی پیروی کنند و نباید […] ثبت نام در ارتش را تشویق کنید.»

Eurogamer برای نظر دادن با Epic Games تماس گرفت و به آنها گفته شد که تبلیغات در حال حاضر تحت تعدیل است.

سخنگوی Epic Games گفت: “این جزیره هنوز در Fortnite منتشر نشده است (یعنی برای بازیکنان در دسترس نیست) و مانند تمام محتوای موجود در اکوسیستم Fortnite تحت تعدیل است و باید به دستورالعمل‌های محتوا و قوانین سازنده ما پایبند باشد. به Eurogamer گفت.

“آیا به این افتخار می کنی؟” یک پاسخ به توییت حذف شده یونگ فیلی در تبلیغ کمپین را می خواند. “چرا بچه های واقعی را جذب می کنید؟!” دیگری نوشت

در سال ۲۰۲۲، بحث برانگیز تیرانداز مورد حمایت دولت آمریکا ارتش آمریکا تعطیل شدبعد از سال ها سرفصل از آن به عنوان یک ابزار استخدام استفاده می شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/british-army-recruitment-campaign-in-fortnite-looks-to-have-been-pulled-offline?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *