به گفته تحلیلگر صنعت، بازی Final Fantasy 7 Rebirth “کم کار” است

طبق گزارش‌ها، بازی Final Fantasy 7 Rebirth حدود نیمی از فروش نسخه قبلی خود را در همان بازه زمانی به فروش رسانده است.

به گفته دانیل احمد، تحلیلگر صنعت، که اوایل امروز تایید کرد که RPG مورد انتظار “از نظر فروش عملکرد ضعیفی دارد”.

بررسی Final Fantasy 7 Rebirth – FF7 Rebirth Spoiler بررسی رایگان گیم پلی جدیددر یوتیوب تماشا کنید

احمد – که مدیر تحقیقات و بینش در Niko Partners است – در توییتر/X گفت: “این مرد نباشم، اما تولد مجدد از نظر فروش عملکرد ضعیفی دارد.”

هنگامی که از احمد خواسته شد تا اظهارات خود را توجیه کند، افزود: «تقریباً نیمی از آنچه که Remake فروخته بود در همان بازه زمانی به فروش می‌رسد و به نظر می‌رسد که دم ضعیف‌تری (قبل از هر نسخه مشابه PS+) داشته باشد.

هنگامی که برای یافتن یک منبع تحت فشار قرار گرفت، احمد تأیید کرد که داده‌های فروش از «گزارش‌های تحقیقاتی سهام، که داده‌ها را از ردیاب‌های معمولی دریافت می‌کنند» به دست می‌آید.

همانطور که برخی از طرفداران اشاره کرده اند، این دو نسخه کاملاً قابل مقایسه نیستند، زیرا Remake زمانی منتشر شد که اکثر جهان در ابتدای همه گیری کووید-۱۹ در قرنطینه بودند. انتشار Remake در آوریل ۲۰۲۰ همچنین قبل از بحران فعلی هزینه زندگی و در پایان عمر PS4 است، در حالی که Rebirth در حال حاضر فقط روی PS5 قابل پخش است.

همچنین ممکن است که بازسازی یکی از مهم‌ترین عناوین بازی‌ها در ابتدا بازیکنان زیادی را به خود جذب کند، اما برخی ممکن است به اندازه نسخه اصلی از آن لذت نبرده باشند و به همین دلیل تصمیم گرفتند که Rebirth را انتخاب نکنند.

Final Fantasy 7 Rebirth در ۲۹ فوریه منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. اد آن را به‌عنوان «تصور مجدد بیش از حد، اما دوست‌داشتنی» از بازی اصلی توصیف کرد. نقد و بررسی Final Fantasy 7 Rebirth.

مدت کوتاهی پس از انتشار وصله ۱٫۰۲۰ در پایان ماه مارس، بازیکنانی که بازی را به صورت دیجیتالی خریداری کردند متوجه شدند که نمی توانند بازی را پلاتین کنند به دلیل وجود اشکال در یکی از ماموریت های فرعی نهایی بازی، Can't Stop، Won't Stop. فقط بازیکنانی که می‌توانند بدون اتصال مجدد به اینترنت، دیسک را حذف نصب و دوباره نصب کنند، می‌توانند جایزه را ایمن کنند.

Square Enix به این مشکل در ۱٫۰۳۰ پچکه روز پنجشنبه (۱۱ فروردین) مستقر شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/final-fantasy-7-rebirth-is-underperforming-says-industry-analyst?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *