به گفته تهیه کننده EA، Command & Conquer: The Ultimate Collection اولین مجموعه ای است که به Steam می آید.

تنها چند روز پس از انتشار Command & Conquer: The Ultimate Collection – بسته‌ای متشکل از ۱۷ مورد دلخواه Command & Conquer – در Steam، EA قبلاً اشاره می‌کند که ممکن است موارد بیشتری در راه باشد.

در بیانیه ای که به بخار (از طریق بازی‌های Leaks and Rumors subredditجیم وسلا، تهیه کننده اصلی، برای اولین بار از سپتامبر ۲۰۲۰، مستقیماً طرفداران C&C را مورد خطاب قرار داد و گفت که آنها “به تلاش و یافتن فرصت هایی برای حمایت از جامعه C&C ادامه خواهند داد. […] پس از راه اندازی اولین مجموعه C&C Remastered.


به گفته تهیه کننده EA، Command & Conquer: The Ultimate Collection اولین مجموعه ای است که به Steam می آید.Command & Conquer™ The Ultimate Collection – تریلر


Command & Conquer™ The Ultimate Collection – تریلر

استفاده از کلمه “اول” است که طرفداران را هیجان زده کرده است. در حال حاضر، هیچ حرف رسمی در مورد انتشار بازی های C&C اضافی در Steam وجود ندارد، چه رسد به مجموعه ای دیگر، و امضای پست “تا دفعه بعد” این امید را ایجاد کرده است که Vessella سه سال دیگر طول نخواهد کشید تا به بازی بازگردد. انجمن.

آیا این دلیل عینی است که مجموعه دیگری در راه است؟ هیچ البته نه. اما کافی است تا بازیکنان C&C به شعله های گمانه زنی دامن بزنند. مثل همیشه شما را در جریان خواهیم گذاشت.

یخی EA تعدادی از بازی های قدیمی خود را برای اولین بار در Steam منتشر کرد با قیمت تخفیف خورده عناوین جدیدی که به تازگی اضافه شده اند شامل بازی هایی از سری Command & Conquer، بازی های اولیه Dungeon Keeper و SimCity 3000 Unlimited هستند. تمام بازی‌هایی که EA منتشر کرده است، دارای به‌روزترین وصله‌ها هستند.


منبع: https://www.eurogamer.net/command-conquer-the-ultimate-collection-is-the-first-collection-to-come-to-steam-teases-ea-producer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *