به گفته جف بزوس، مهمترین دلیلی که انسان ها باید به فضا بروند

به گفته جف بزوس، مهمترین دلیلی که انسان ها باید به فضا بروند

بزوس گفت: «بنیادی‌ترین معیار مصرف سرانه انرژی است. با زندگی در یک سیاره محدود، و بنابراین ما باید در منظومه شمسی بیرون برویم.”

بزوس با اشاره به اینکه زیبایی طبیعی سیاره تا عصر صنعتی “بکر” بود، استدلال می کند که با برون سپاری نیازهای انرژی یک ابرتمدن مدرن رو به رشد به سیارک ها، ماه و دیگر اجرام نزدیک در منظومه شمسی، می توانیم به حفظ زمین در وضعیتی که در ابتدا آن را پیدا کرده بودیم کمک کنید. بزوس به فریدمن گفت: «ما مقداری از آن زیبایی بکر را با تمام این هدایای دیگری که به عنوان یک جامعه پیشرفته داریم عوض کرده ایم. و ما می توانیم هر دو را داشته باشیم، اما برای انجام این کار باید به فضا برویم.

در حالی که بزوس در این باور مصمم به نظر می رسید که مهار فلزات نادر، سوخت و سایر مواد از اجسام درون خورشیدی و بین ستاره ای یک کار ضروری است، او پذیرفت که جدول زمانی انجام این کار قابل انعطاف است. با این حال، او بار دیگر تاکید کرد که استخراج منابع انرژی خارج از سیاره تنها راه برای حفظ زیبایی طبیعی زمین است، زیرا تقاضای انرژی همچنان در حال رشد است و به بهبود کیفیت کلی زندگی برای همه ساکنان این سیاره کمک می کند. بزوس با اشاره به اینکه اگر انسان ها بخواهند نیازهای انرژی را تامین کنند و در عین حال از سیاره زمین نیز محافظت کنند، چگونه باید به فضا بروند، اظهار کرد: واقعاً می توانید در مورد زمانی که باید این کار را انجام دهید بحث کنید، اما نمی توانید به طور قابل اعتمادی در مورد اینکه آیا باید این کار را انجام دهید بحث کنید. انجام این کار


منبع: https://www.slashgear.com/1472495/most-important-reasons-humans-need-to-go-to-space-jeff-bezos/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *