به گفته طرفداران، آخرین پچ Suicide Squad بازی را بدتر کرد

به گفته طرفداران، پچ اخیر برای Suicide Squad: Kill the Justice League بیش از آنکه رفع شود، مشکلاتی را ایجاد کرده است.

جدیدترین بازی پچ دیروز منتشر شد، با توسعه دهنده Rocksteady اظهار داشت که “خراش های مختلف، مسدود کننده های پیشرفت، مشکلات اتصال و چندین بهبود سمت سرور” را هدف قرار می دهد.

با این حال، در حال حاضر گزارش های متعددی به صورت آنلاین وجود دارد که بازیکنان با مشکلات بیشتری نسبت به قبل مواجه شده اند. “وصله های اخیر بازی را برای بسیاری از مردم خراب کردند.” reddit وقتی بازیکن دیگری گفت که نسخه Suicide Squad: Kill the Justice League اکنون در حال بارگذاری از صفحه سیاه نیست، کاربر تأیید کرد.

ما بازی Suicide Squad: Kill the Justice League را بازی کردیم – اما آیا این خوب است؟در یوتیوب تماشا کنید

“یک قدم به جلو، دو قدم به عقب. من چهار هجوم را امتحان کردم. سه را کامل کردم. بعد از انجام یک حمله انتحاری در یک مرحله یخ زدم. دو تا از هجومی که انجام دادم در “بارگیری متروپلیس” گیر کردند. هنوز نمی توانم تسلط را افزایش دهم. من می خواستم دوبله برای آنها خیلی بد است،” یوتیوبر JayShockblast دیروز به اشتراک گذاشته شد “فقط… فعلا نمی توانم.”

کاربر دیگری گفت که پچ اخیر باعث بدتر شدن بازی در ایکس باکس شده است و دیگران نیز به این نتیجه رسیدند که در PC و PS5 هم همینطور است. “این پچ نباید از طریق cert imo ساخته می شد.” پاسخ.

“بازی عملاً پیش می رود “هی، لطفاً بازی را کمی متوقف کن و برگرد.” و من فقط می‌خواهم آن را روی قفسه بگذارم تا DLC جوکر اکنون، lol,” دیگری نخ می خواند. “من به بوت کردن این بازی ادامه نمی دهم فقط برای اینکه خودم بوت شوم.”

منصفانه است که بگوییم، Suicide Squad: Kill the Justice League خوش شانس ترین شروع را نداشته است. حتی در ماه ژانویه، کسانی که برای دسترسی زودهنگام به بازی پول اضافی پرداخت کردند، در هنگام راه اندازی با باگ هایی مواجه شدند – از جمله یکی که مشاهده کرد. بازیکنانی که داستان کامل را از حالت خاموش کامل می کنند – و سرورها آفلاین شدند در بیش از یک مناسبت

Rocksteady ادامه داد هدیه ۲۰۰۰ لوتور سکه ارز درون بازی به صاحبان ۱۰۰ پوندی Suicide Squad: Kill the Justice League Edition Deluxe در تلاشی برای جبران اولین بازی ضعیف.

به عنوان کسی که از این بازی دفاع کرده است، از وضعیت فعلی آن ناراحت هستم.
توسطu/thelivinnexus که درSuicideSquadGaming

در ما بررسی جوخه انتحار: کشتن لیگ عدالتکریس آن را «بازی کاملاً جذاب، بازی با پتانسیل وسیع و مجموعه‌ای از جزئیات راکستدی» بدون «بازی مرکزی و اساسی» نامید. او سه ستاره از پنج ستاره را به آن اهدا کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/suicide-squads-latest-patch-made-the-game-worse-fans-say?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *