به گفته کاربران X، Grok یک کمیک توهین آمیز بیدار و عاشق رمزارز است

گروکآخرین ربات چت هوش مصنوعی، است به طور رسمی زنده در X. و منظور ما این است که منحصراً در دسترس است حق بیمه + اعضایی که ماهیانه ۱۶ دلار برای اشتراک پرداخت می کنند.

بر اساس اعلامیه Grok “عاشق طعنه است” و “برای پاسخ دادن به سوالات با کمی شوخ طبعی طراحی شده است و دارای رگه ای سرکش است.” Grok به سؤالات تند که توسط اکثر سیستم‌های هوش مصنوعی رد می‌شود پاسخ می‌دهد، با در نظر گرفتن «افراد با هر پیشینه و دیدگاه‌های سیاسی» ساخته شده است، و می‌توان گفت که Grok پاسخ ماسک به نسخه‌اش از آزادی بیان است.

همچنین ببینید:

گروک چیست؟

دیدگاه ماسک از گروک چگونه شکل گرفته است؟ اگر ماسک می‌خواست که گروک بیشتر با دیدگاه او هماهنگ باشد، این موضوع کمی پیچیده است. این چیزی است که کاربران اولیه به اشتراک می گذارند:

اوه اوه، به نظر می رسد که گروک نقشه های ماسک برای شکست دادن ” را از مسیر خود خارج کرده است.ویروس ذهن بیدار

گروک نیز به نظر نمی رسد با آن همسو باشد لفاظی ضد ترنس ماسک یا خط مشی های محتوای X که حفاظت از سخنان مشوق نفرت را برای افراد ترنس حذف می کند.

مشک ممکن است به بایدن رای نده در سال ۲۰۲۴، اما گروک (اگر قدرت رای داشت) این کار را می کرد.

گفته می‌شود، گروک همچنان در مورد مسائل مهم تیم ماسک است، مانند اینکه چه کسی در مسابقه ماسک و زاکربرگ برنده می‌شود.

گروک نیز از طرفداران ماسک است ارز رمزنگاری مورد علاقه، Dogecoin.

یکی از ویژگی های مورد علاقه در حال ظهور Grok، دستور “روست من” است که به طور مناسب نماینده توماس ماسی را برای او حذف کرد. به طرز وحشیانه ای ناشنوا کارت کریسمس ۲۰۲۱٫

گروک چیزهای زیادی است، اما اینطور بود نه ساخته شده با کد OpenAI. داده‌های آموزشی Grok به ناچار حاوی خروجی‌های ChatGPT بود که در این پاسخ به خط مشی OpenAI توضیح می‌دهد:


منبع: https://mashable.com/article/grok-ai-chatbot-crypto-loving-insult-comic-x-users

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *