به گفته کارمندان، استودیوی Apex Legends Respawn با اخراج EA مواجه شد

توسعه دهنده Apex Legends Respawn آخرین استودیویی است که تحت تأثیر اخراج EA قرار گرفته است.

این خبر در رسانه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه کارمندان Respawn Entertainment – به ویژه آنهایی که در تیم Apex Legends آن بودند – شغل خود را از اوایل امروز از دست داده اند، زیرا همکاران و کسانی که مستقیماً تحت تأثیر قرار گرفته اند شروع به اشتراک گذاری اخبار کردند.

آرون استامپ، طراح سطح Apex Legends، “تیم Apex امروز با اخراج مواجه شد.” ارسال شده. این بد است که ببینم برخی از افرادی که تقریباً سه سال است با آنها کار کرده‌ام، رها شده‌اند.»

پیتر استوارت، نویسنده ارشد، “روز سخت در EA. روز سخت در رسپاون”. در Twitter/X نوشت. “اگرچه از اینکه ایمن هستم سپاسگزارم، اما افکارم با همه کسانی است که تحت تاثیر اخراج های مداوم قرار گرفته اند، و اگر راهی وجود داشته باشد که بتوانم کمکی داشته باشم یا سیگنالی برای تقویت آن داشته باشم، انجام خواهم داد. پیدا کردن انرژی و شادی برای ساخت بازی در آن واقعا سخت است. این محیط.”

Apex Legends در رسانه های اجتماعی جهانی الکس آکرمن را رهبری می کند تایید کرد که او یکی از کسانی است که تحت تأثیر این کاهش مشاغل قرار گرفته استنوشت: “بعد از ۲۰ فصل Apex و ۵ سال در Respawn تقریباً تا به امروز، شغل من بیکار شد و من اخراج شدم. کار بر روی این بازی و حمایت از این انجمن واقعاً افتخار حرفه ای من و یک نقطه برجسته بوده است. از زندگی من.”

Respawn و EA هنوز به طور علنی به گزارش‌های اخراج در استودیو رسیدگی نکرده‌اند (Eurogamer برای اظهار نظر تماس گرفته است)، و در حال حاضر مشخص نیست که چه تعداد از اعضای تیم تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. به احتمال زیاد، با این حال، اینها بخشی از EA در ماه فوریه ۶۷۰ شغل را کاهش دادزمانی که مدیر عامل شرکت اندرو ویلسون گفت انتظار می رود روند اخراج کارکنان تا “اوایل سه ماهه آینده” ادامه یابد.

به عنوان بخشی از آخرین دور اخراج EA – دومین دور در یک سال – ناشر گفت که از “IP دارای مجوز آینده” به سمت “IP متعلق به خود، ورزش و جوامع آنلاین گسترده” حرکت خواهد کرد. در نتیجه، یک FPS جنگ ستارگان در حال توسعه در Respawn (که ظاهراً یک بازی ماندالوریایی است) لغو شد، اما هیچ خبری در مورد تأثیر پروژه های دیگر در استودیو وجود نداشت.

اخراج‌های امروز تنها آخرین مورد از سال ۲۰۲۴ ویرانگر برای کارمندان صنعت بازی است. در مدت کمی کمتر از دو ماه، بیش از ۷۵۰۰ کارگر شغل خود را از دست داده اند، در مقایسه با پیش از این بیش از ۹۰۰۰ اخراج در کل سال ۲۰۲۳ دیده شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/apex-legends-studio-respawn-hit-by-ea-layoffs-according-to-employees?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *