به گفته یکی از مدیران متا، اینها پست‌های Threads بیشترین تعامل را دارند، از ورزش گرفته تا «شروع‌کننده مکالمه»

به گفته یکی از مدیران متا، اینها پست‌های Threads بیشترین تعامل را دارند، از ورزش گرفته تا «شروع‌کننده مکالمه»

در این تصویر، صفحه اصلی اپلیکیشن شبکه های اجتماعی Threads بر روی صفحه نمایش آیفون در تاریخ 5 ژوئیه 2023 در پاریس، فرانسه نمایش داده شده است.



صفحه اصلی برنامه Threads.


Chesnot/Getty Images



تیم متا که بر روی برنامه پر سر و صدا جدید این شرکت، Threads کار می کند، به سختی کار کرده است تا افراد تأثیرگذار، افراد مشهور و کاربران را برای کمک به ایجاد جوامع و فرهنگ های فرعی برای رقابت با X، که قبلا توییتر نامیده می شد، جذب کند.

در CreatorIQ Connect، یک سری کنفرانس در لس آنجلس، پلتفرم بازاریابی میزبان پانل هایی با متخصصان صنعت مانند بریجت دولان، مدیر عامل جهانی خرید YouTube، و جکی پیمنتل، مدیر ارشد بازاریابی جهانی در Meta بود.

در آنجا، Pimentel در مورد استراتژی پشت Threads و نحوه کار تیمش برای ایجاد جوامع در برنامه صحبت کرد.

هفته‌ها قبل از راه‌اندازی رسمی، متا سوار شد تأثیرگذارانی مانند کانر فرانتا و گری واینرچوک برای شروع آزمایش پلتفرم و ایجاد محتوا برای برنامه جدید، با توجه به اسکرین شات صفحه اصلی برنامه در ماه جولای توسط Business Insider مشاهده شد.

تبلیغات

پیمنتل گفت: «سازندگان واقعاً باید از روز اول در مرکز محتوا باشند. “دقیقه ای که شخصی برنامه را باز کرد، ما محتوای آن را می خواستیم.”

پیمنتل افزود، متا همچنان به طور فعال افراد مشهور، ستاره های ورزشی و اینفلوئنسرها را برای ایجاد محتوا و کمک به ایجاد جوامع جذب می کند.

از زمان راه اندازی گسترده این برنامه، وزوز اولیه برنامه کمی کاهش یافته است. هنوز، در ماه اکتبر مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا گفت Threads نزدیک به ۱۰۰ میلیون کاربر ماهانه داشت. و برخی از کاربران برجسته X، مانند گزارشگران فناوری کیسی نیوتن، در حال دور شدن از X به پست کردن در Threads هستند.

پیمنتل گفت: محتوایی که کار می کند شروع کننده مکالمه است. “ما شاهد تعامل بسیار بیشتری در Threads در مورد محتوایی هستیم که شروع کننده مکالمه است. ما مردم را ترغیب می کنیم تا پاسخ دهند، و ما می خواهیم مردم پاسخ دهند. نوعی تلاش مشترک نیز.”

تبلیغات

پیمنتل گفت که محتوای ورزشی و جامعه عکاسی نمونه‌هایی از خرده فرهنگ‌هایی هستند که تاکنون در Threads رشد کرده‌اند.

پیمنتل گفت: «ما فعالیت‌های زیادی را با NBA انجام داده‌ایم، سعی کرده‌ایم محتوای ورزشی بیشتری را ارائه دهیم، زیرا شاهد رشد ارگانیک آن هستیم.» کار با عمودی‌های مختلف چیزی است که ما روی آن کار می‌کنیم. ویژگی‌های خاص آن عمودی‌ها چیست؟ چگونه می‌توانیم همه را از ستاره‌های فوق‌العاده گرفته تا تقویت‌کننده‌ها و فن‌ها وارد کنیم؟

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

اقتصاد خالق
اینفلوئنسرها
متا
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/top-threads-post-types-from-sports-to-conversation-starters-2023-11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *