بیایید در Baldur's Gate 3: Part 6 شر شویم – خدایا این من بودم

خوش برگشتی! بیایید شر را دریافت کنیم یک سریال ماهانه برای حامیان یوروگیمر که در آن برتی در بازی ها تا آنجا که می تواند شیطانی است، غوغا می کند. آسان به نظر می رسد، اما آیا اینطور است؟ و هر بازی چقدر آزادی برای وحشتناک بودن می دهد؟ فقط یک راه برای فهمیدنش هست.

توجه داشته باشید، زمانی که برتی از دروازه ۳ بالدور بیشتر و بیشتر می‌شود، اسپویل‌ها به طور طبیعی رخ می‌دهند. در حال حاضر، او با رویدادهایی در Act 3 سروکار دارد، به‌ویژه رویدادهایی که حول محور Dark Urge می‌چرخند.

تقریباً رسیده‌ایم، پایان در حال نزدیک شدن است. من سفرهای طولانی و دوری را طی کرده‌ام و سرانجام به شهر دروازه بالدور رسیدم، جایی که چیزی را کشف کردم که من را تا قلبم تکان می‌دهد: افشای نسبت‌های تکان دهنده زمین و نوع آن لحظه ای که من این بازی ها را برای آن بازی می کنم. اما ابتدا، بیایید از جایی که کار را ترک کردیم ادامه دهیم، در حالی که مهمانی من با پرده ۲ خداحافظی می کند، جایی که نفرین سایه هنوز زمین را ویران می کند، اما جایی که Ketheric Thorm، شرور سرزمین، دیگر نمی نشیند، زیرا مرده است و من پیروز هستم. اکنون، تنها دو نفر از اتحاد نامقدس او در برابر من ایستاده‌اند: اورین قاتل، که در واقع او را کاملا تحسین می‌کنم (و مگی رابرتسون او را به طرز شگفت‌انگیزی زنده کرد)، و لرد گورتاش مکر (همچنین به طرز درخشانی این بار زنده شد. توسط جیسون آیزاکس).


منبع: https://www.eurogamer.net/lets-get-evil-in-baldurs-gate-3-part-6-oh-god-it-was-me-all-along?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *