بیایید شیطان را در Baldur’s Gate 3: Part 5 – A Thorm in my side

خوش برگشتی! بیایید شر را دریافت کنیم یک سریال ماهانه برای حامیان یوروگیمر که در آن برتی در بازی ها تا آنجا که می تواند شیطانی است، غوغا می کند. آسان به نظر می رسد، اما آیا اینطور است؟ و هر بازی چقدر آزادی در این زمینه دارد؟ فقط یک راه برای فهمیدنش هست.

توجه داشته باشید، زمانی که برتی از دروازه ۳ بالدور بیشتر و بیشتر می‌شود، اسپویل‌ها به طور طبیعی در اینجا رخ می‌دهند. در حال حاضر، او با رویدادهایی در Act 2 و در ابتدای Act 3 سروکار دارد، به‌ویژه آنهایی که مربوط به Dark Urge هستند.

من از روزی که از خواب بیدار شدم، بدون اینکه به یاد بیاورم کی هستم یا هستم، راه زیادی را طی کرده ام و تنها آرزوی قاتل در قلبم وجود دارد. من راهم را به سوی نوعی درک گشوده ام. اکنون می دانم که من قاتل هستم، یک هیولای تحت اللفظی و هم یک هیولای استعاری – هیولایی بلند از بازوها، پنجه ها، خارها و شاخ ها. جانوری در درون من زندگی می‌کند که وقتی انتخاب می‌کنم از آن من است که ظاهر می‌شود، و مانند من مشتاق خون و ویرانی است. حیف مردم بیچاره دروازه بالدور ۳٫ حیف یاران بیچاره ای که با من ماجراجویی می کنند. آیا از گرداب آسیبی که دور من می چرخد ​​در امان هستی؟


منبع: https://www.eurogamer.net/lets-get-evil-in-baldurs-gate-3-part-5-a-thorm-in-my-side?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *