بیش از ۱۰۰ توسعه دهنده استودیو Avalanche در حال اتحاد هستند

Avalanche، توسعه دهنده Just Cause، برنامه های خود را برای انعقاد قرارداد جمعی با اتحادیه های سوئدی تایید کرده است.

در یک بیانیه مطبوعاتی، Avalanche گفت که این توافق برنامه ریزی شده است تا در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۵ – یعنی یک سال دیگر – اجرایی شود و “برای همه آوالنچرهای شاغل در سوئد” در تلاش برای استانداردسازی “چارچوب ها” در مورد حقوق استخدام اعمال خواهد شد. . از جمله حقوق، مزایا، نفوذ کارکنان و حمایت شغلی.

پخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟در یوتیوب تماشا کنید

Stefanía Halldórsdóttir، مدیرعامل گروه Avalanche Studios می‌گوید: «در طول سال‌های گذشته، ما گام‌های مهمی در جهت تبدیل Avalanche به یکی از بهترین مکان‌های کاری در صنعت بازی برداشته‌ایم.

“فرهنگ فراگیر، گرم و پذیرای ما، تعادل صحیح بین کار و زندگی، تقسیم سود، و سیاست مرخصی والدین – فقط به نام چند مورد – گواهی بر آن است. اینها همه چیزهایی هستند که ما را متمایز می کنند و به ما اجازه می دهند تمرکز بر ساخت بازی های بزرگ ما امیدواریم که امضای CBA گام دیگری در همین راستا باشد.

Hallórsdóttir افزود: “برای ما مهم است که به روشی درست به انتقال نزدیک شویم.” “به همین دلیل است که ما در اجرای CBA عجله نمی کنیم. ما از ماه های آینده برای انجام کارهای لازم به شیوه ای دقیق، ساختاریافته و بدون اخلال استفاده خواهیم کرد – همه اینها در حالی که به توسعه چندین مورد جدید و موجود ادامه می دهیم. بازی ها.”

از هم‌اکنون تا زمانی که CBA اجرایی شود، Avalanche می‌گوید که از نزدیک با اتحادیه‌های Unionen و مهندسین سوئد و همچنین سازمان کارفرمایی Alemga همکاری خواهد کرد تا “از اجرای روان چارچوب‌های مورد نیاز اطمینان حاصل شود”. تصور می‌شود که حدود ۱۰۰ نفر از تیم ۵۰۰ نفری با اتحادیه موافقت کرده‌اند.

Avalanche تنها یکی از چندین استودیو است که در واکنش به بیش از ۱۵۰۰۰ کاهش شغل و تعطیلی استودیو در ۱۸ ماه گذشته، که اخیراً Possibility Space است، به اتحادیه تبدیل شده است. جف استرین، بنیانگذار استودیو، دلیل این بسته شدن را به افشای اطلاعات محرمانه کارمندان می‌داند.

اخیراً کریس درینگ از GamesIndustry.biz نگاهی دقیق‌تر به اخراج‌های یوروگیمر انداختارائه بینشی در مورد آنچه که دقیقاً در حال وقوع است.


منبع: https://www.eurogamer.net/over-100-avalanche-studios-developers-are-unionising?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *