بیش از ۵۰ درصد از کاربران گوشی های هوشمند بدون فکر آنها را برمی دارند، کاربر متوسط ​​۳۱ درصد از زمان بیداری را صرف گوشی می کند.

گزارش پیشگامانه ای که توسط گروه مشاوره بوستون، هند انجام شده است، تغییرات قابل توجه در رفتار انسان را که ناشی از افزایش بی سابقه استفاده از گوشی های هوشمند در ۱۳ سال گذشته است، روشن می کند.

طبق این گزارش، افراد اکنون تقریباً نیمی از زمان‌ها گوشی‌های هوشمند خود را بدون هدف مشخص برمی‌دارند، که نشان‌دهنده تغییر قابل توجهی در عادات روزانه است.

این گزارش با عنوان «تصویر مجدد تجربه گوشی هوشمند: چگونه «سطوح» می‌تواند نقشی کلیدی در هوشمندتر کردن گوشی ایفا کند، آمار شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کند: ۳۱ درصد از زمان بیدار شدن از خواب صرف گوشی‌های هوشمند می‌شود و ۸۴ درصد از کاربران دستگاه‌های خود را در عرض ۱۵ ساعت چک می‌کنند. دقیقه از بیدار شدن

به طور متوسط، کاربران روزانه ۸۰ بار با گوشی های هوشمند خود تعامل دارند.

این گزارش این افزایش استفاده از گوشی های هوشمند را به دسترسی و مقرون به صرفه بودن دستگاه های تلفن همراه نسبت می دهد، به ویژه در مناطقی مانند هند که در آن جمعیت از مرحله سنتی دسکتاپ صرف نظر کرده و مستقیماً از اینترنت تلفن همراه استقبال می کنند.

این پدیده جهشی که توسط گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه و برنامه‌های داده‌ای ارزان تقویت شده است، حجم و استفاده از گوشی‌های هوشمند را به ارتفاعات بی‌سابقه‌ای سوق داده است، با افزایش فروش پنج برابری از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۳.

همانطور که استفاده از تلفن های هوشمند تکامل می یابد، چشم انداز برنامه های تلفن همراه نیز تغییر می کند که ۳۵ برابر شده اند و طیف متنوعی از نیازها و ترجیحات را برآورده می کنند.

این گزارش بر نقش قابل توجه محتوای جریانی تأکید می کند که اکنون ۵۰ درصد از کل زمان صرف شده در تلفن های هوشمند را اشغال می کند و به افزایش شدید زمان کلی صفحه نمایش از ۲ ساعت به ۴٫۹ ساعت کمک می کند.

با وجود تکثیر اپلیکیشن ها و موارد استفاده متنوع، این گزارش یک یافته قابل توجه را نشان می دهد: تقریباً نیمی از مواقع، کاربران مطمئن نیستند که چرا با گوشی های هوشمند خود درگیر هستند. این عدم وضوح نیاز به تجربه کاربری پیشرفته و رابط های بصری تر را نشان می دهد.

علاوه بر این، این گزارش مفهوم “سطوح” را معرفی می کند – موتورهای مجهز به هوش مصنوعی که تعامل بین کاربران و برنامه ها را تسهیل می کنند.

اگرچه هنوز در مراحل اولیه خود است، اما اکوسیستم سرفیس دارای پایگاه کاربر قابل توجهی از ۲۲۰ میلیون کاربر فعال ماهانه (MAU) در هند است که یک کاربر به طور متوسط ​​۱۶ دقیقه را در این پلتفرم صرف می کند.

گزارش BCG چهار ذینفع کلیدی در اکوسیستم سرفیس را شناسایی می‌کند – توسعه‌دهندگان اپلیکیشن، سازندگان تجهیزات اصلی (OEM) و شرکت‌های مخابراتی، برندها و تبلیغ‌کنندگان، و سازندگان محتوا – و بررسی می‌کند که چگونه Surfaces فرصتی برای هر ذینفع فراهم می‌کند تا یکپارچه‌تر و جذاب‌تر ارائه دهد. تجربه برای مصرف کنندگان در گوشی های هوشمند خود.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/over-50-smartphone-users-pick-them-up-without-realising-it-average-users-spends-31-of-waking-time-on-phones-13726312.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *