تاریخ انتشار فصل سوم Diablo 4 مشخص شد، اما هنوز خبری از ویژگی های آن نیست

علیرغم اینکه بلیزارد تاکنون جزئیات بسیار کمی در مورد محتوای واقعی آن در اختیار همه ما قرار داده است، اکنون تایید شده است که فصل بعدی Diablo 4 در اواخر این ماه پخش خواهد شد.

Season of Blood – فصل جاری بازی – قرار است به زودی به پایان برسد و فصل بعدی از ۲۳ ژانویه شروع شود. بنابراین، در کمتر از دو هفته.


دیابلو ۴ | تریلر اعلامی Vessel of Hatred Expansion.

در حالی که بلیزارد خود این تاریخ را در زمان نگارش “اعلام” نکرده است، پیامی در خود Diablo 4 مشاهده شده است که آن را چنین اعلام می کند. همانطور که در تصویر زیر می بینید، بازیکنان وقتی بازی را راه اندازی می کنند، با یک اعلان روی صفحه انتخاب شخصیت مواجه می شوند که روی آن نوشته شده است: “فصل ۳٫ فصل بعدی از ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ آغاز می شود”.


تاریخ انتشار فصل سوم Diablo 4 مشخص شد، اما هنوز خبری از ویژگی های آن نیست
اعتبار تصویر: یوروگیمر

اما، همانطور که گفته شد، بسیاری از اینکه فصل سوم Diablo 4 واقعا چگونه خواهد بود، هنوز یک راز است. Season of Blood شاهد آمدن خون‌آشام‌ها بود و فصل اول Season of the Malignant بود، بنابراین من مطمئن هستم که تیم بلیزارد چیزی مناسب برای همه ترسیم کرده است.

چیزی که ما می دانیم این است که شامل The Gauntlet – یک سیاه چال جدید World Tier 4 – و تغییری در نحوه کار Helltides خواهد بود.

زمانی که بلیزارد اخبار بیشتری در مورد فصل سوم Diablo 4 به اشتراک بگذارد، به شما اطلاع خواهیم داد.

در جایی دیگر از اخبار Diablo 4، سال گذشته استودیو آن را اعلام کرد اولین گسترش، Vessel of Hatred خواهد بود. این الحاقیه تا پایان سال جاری راه اندازی خواهد شد و داستان آنتاگونیست بازی پایه Prime Evil Mephisto را ادامه خواهد داد. در کنار «راه‌های جدید بازی» و مجموعه‌ای از دشمنان جدید برای غلبه بر، منطقه جدیدی را به Diablo 4 معرفی می‌کند: جنگل‌های سرسبز توراجان، آخرین بار در Diablo 2 دیده شده است.

همچنین، با آن سطح گاو چه می گذرد?


منبع: https://www.eurogamer.net/diablo-4-season-three-release-date-revealed-but-still-no-news-on-what-itll-feature?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *