تاریخ انتشار و آیتم های Fortnite Solid Snake

چه گونه های Solid Snake در حال اضافه شدن هستند؟

تاریخ انتشار و آیتم های Fortnite Solid Snake

(اعتبار تصویر: Epic Games)

تنها یک نوع واقعی Solid Snake قرار است به عنوان بخشی از آن اضافه شود فورتنایت ایکس چرخ دنده ی فلزی متقاطع مار قدیمی را می توان به دست آورد، که طرفداران می دانند که در درجه اول در آن ظاهر می شود متال گیر سالید ۴. انواع کوچکی وجود دارد که می توانید دوربین دوچشمی Snake را اضافه کنید یا آنها را خاموش نگه دارید، اما در حال حاضر تقریباً همینطور است.

فورتنایت قرار است Solid Snake را از قسمت اضافه کند چرخ دنده ی فلزی سلسله. او بهترین پوست این فصل است و مجموعه ای از آیتم های متمرکز بر جاسوسی را با خود می آورد. همانند بسیاری از پوسته های جایزه، Solid Snake در ابتدای کار در دسترس نبود فورتنایت فصل ۵ فصل ۱، به جای باز کردن قسمتی از فصل. هنوز زمان کمی برای صبر کردن داریم، اما خوشبختانه نه خیلی طولانی.

این فصل جاری از فورتنایت پیوست های اسلحه را به موارد جاری اضافه کرده است بتل رویال تیرانداز نه تنها این، بلکه پیتر گریفین از برنامه تلویزیونی مرد خانواده به این سرگرمی ملحق شده است و به عنوان یکی از بسیاری از مینی‌باس‌ها ظاهر می‌شود که هر کدام یک مدالیون بازسازنده سپر را در دست دارند. Solid Snake به زودی در کنار یک نوع پوست بسیار جالب در دسترس خواهد بود.

اینجا چه زمانی است فورتنایت Solid Snake بیرون می‌آید، و همچنین نگاهی کوتاه به آیتم‌هایی که می‌توانید پس از انجام آن‌ها کسب کنید. توجه داشته باشید که اقلام در حال حاضر در بازی خاکستری شده اند و قرار است در تاریخ بعدی فاش شوند. با این حال، اتفاقاً آنها را می توان در یکی از وب سایت های رسمی Epic پیدا کرد، بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم.

تاریخ انتشار بازی Fortnite Solid Snake

Solid Snake در صفحه اصلی Battle Pass در Fortnite

(اعتبار تصویر: Epic Games)

فورتنایت Solid Snake در ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، در صفحه اصلی پاس نبرد فهرست شده است. یک تایمر در سمت چپ بالا مشاهده خواهید کرد که برای ۲۳ ژانویه شمارش معکوس می کند. زمان دقیق هنوز اعلام نشده است.

آیتم های Fortnite Solid Snake

نمای نزدیک از پوست Old Snake در فورتنایت، احاطه شده با موارد مرتبط با تم Metal Gear

(اعتبار تصویر: Epic Games)

اگر به صفحه Solid Snake سر بزنید فورتنایت لانچر، متوجه خواهید شد که در حال حاضر موارد به صورت علامت سوال خاکستری شده اند. خوشبختانه، اقلام Solid Snake روی آن نشان داده شده است فورتنایت سایت اینترنتی. آنها شامل موارد زیر است:

  • پوست مار پیر
  • سبک عینک دید در شب
  • متال گیر بک بلینگ
  • گلایدر
  • ابزار برداشت چاقو بی حس کننده
  • بسته بندی سلاح

ما نام رسمی برخی از این آیتم ها را پس از اضافه شدن در بازی خواهیم دانست. در حال حاضر، می توانید آنها را در وب سایت و در تصویر تعبیه شده در بالا مشاهده کنید. باز کردن قفل آنها احتمالاً از طریق ماموریت های خاص انجام می شود. ما شرط می‌بندیم که آنها شامل عکاسی از دوربین‌ها، دزدکی دور زدن دشمنان، و شاید حتی برخی شیطنت‌های مربوط به جعبه مقوایی باشند. باید منتظر بمانیم و ببینیم.

این زمانی است که Solid Snake به Fortnite می رسد. برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی بسیار محبوب بتل رویال، مطمئن شوید که چگونه به فصل آخر در خود امتیاز داده ایم بررسی فصل ۴ Fortnite. در جای دیگر، نگاه ما به آن است بهترین بازی های رایگان در سال ۲۰۲۴ برای سرگرمی بازی بدون هزینه.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/fortnite-solid-snake

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *