تاریخ انتشار PS5 انحصاری کنسول Xbox Hi-Fi Rush لو رفت

تاریخ انتشار PlayStation 5 برای کنسول Xbox انحصاری Hi-Fi Rush که در حال حاضر عرضه می شود، راه خود را در اینترنت پیدا کرده است.

تاریخ عرضه Hi-Fi Rush PS5 امروز ۱۸ مارس مشخص شد، با حسن نیت ارائه تریلر جدیدی از بازی اکشن ریتم که در کانال یوتیوب آمریکای لاتین Bethesda ارسال شده است.

به نظر می رسد این ویدیو کمی زودتر از زمان برنامه ریزی شده منتشر شده است، زیرا به زودی توسط Bethesda آفلاین شد – اما نه قبل از اینکه اینترنت متوجه شود. می‌توانید آن را از طریق جاسازی زیر تماشا کنید، اکنون دوباره در رسانه‌های اجتماعی آپلود شده است:

شاید کسی در بتسدا دیده باشد تایید امروز Grounded و Penitence برای نینتندو سوییچ و فکر کردید که زمان آن رسیده است که Hi-Fi Rush روی PS5 نیز معرفی شود؟

البته این اولین کلمه رسمی Bethesda یا Xbox است که Hi-Fi Rush است یکی از چهار کنسول انحصاری ایکس باکس که برای کنسول های دیگر عرضه می شودهمانطور که هفته گذشته در پادکست به روز رسانی کسب و کار مایکروسافت.

اخبار: نظر ما در مورد راه اندازی چند پلتفرمی ایکس باکس مایکروسافت چیست؟در یوتیوب تماشا کنید

اما به طور غیررسمی برای مدتی مشکوک بودیم که راه اندازی چند پلتفرمی برای Hi-Fi Rush در دسترس است – خود بازی ظاهرا از طریق مجموعه‌ای از تی‌شرت‌های درون‌بازی آینده، به همان اندازه اذیت کنیدو گزارش های هفته گذشته نشان دادند که این بازی در واقع یکی از چهار بازی چند پلتفرمی آینده است که قرار است معرفی شوند.

با اعلام امروز Grounded و Pentiment برای سوییچ، هویت بازی چهارم – طبق گزارشات Sea of ​​Thieves – هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

اد نایتینگل ما در این باره نوشت: «سرزنده و مطمئن، Hi-Fi راش با خوشحالی پنیر ۰۰s را در آغوش می‌کشد – و برای آن بسیار بهتر است». بررسی Hi-Fi Rush از Eurogamerبه آن لقب «شورش پشیمان نشده از ریتم-اکشن» داده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/xbox-console-exclusive-hi-fi-rushs-ps5-release-date-leaked?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *