تاریخ انتشار Skull and Bones، گیم پلی و آخرین اخبار

جمجمه و استخوان به تازگی تاریخ انتشار دیگری دریافت کرده ایم، تاریخی که ما واقعا امیدواریم آخرین تاریخ آن باشد. همراه با یک تریلر جدید از راه می رسد و نشان می دهد که تا چند ماه دیگر منتشر می شود.

از آنچه تاکنون دیده ایم، جمجمه و استخوان به نظر می رسد بسیار استاندارد باشد جهان باز کرایه یوبی سافت شما به عنوان یک دزد دریایی غرق شده شروع به کار می کنید و راه خود را تا یک افسانه دزدان دریایی ادامه می دهید. ماموریت هایی برای انجام دادن، مراکزی برای بازدید و سفارشی سازی کشتی های زیادی وجود دارد. آنچه واضح است این است که دامنه و دید بازی از اولین رونمایی آن به شدت تغییر کرده است.

در حالی که منتظر انتشار هستیم بازی آینده جمجمه و استخواندر اینجا همه چیزهایی است که تاکنون در مورد بازی اعلام شده است، از جمله نگاهی به تریلر کاملاً جدید

جمجمه و استخوان ها: بریده به تعقیب

  • چیست؟ ماجراجویی دزدان دریایی آینده یوبی سافت
  • کی بیرون می آید؟ PS5، Xbox Series X|S و PC
  • چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ ۱۶ فوریه ۲۰۲۴

تاریخ انتشار و پلتفرم های Skull & Bones

جمجمه و استخوان

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

جمجمه و استخوان در ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ راه اندازی می شود.

زمانی که بازی برای اولین بار معرفی شد، تنها انتشار آن در تاریخ تایید شد PS4، ایکس باکس وان، و PC. اگرچه در آن زمان قرار بود در سال ۲۰۱۸ عرضه شود. پس از تاخیرهای فراوان و عرضه نسل جدید کنسول ها، جمجمه و استخوان اکنون PS4 و Xbox One را کنار گذاشته است. هنوز هم روی رایانه شخصی وجود خواهد داشت، اما روی کنسول ها، اکنون در دسترس است PS5، Xbox Series Xو Xbox Series S.

جمجمه و استخوان همچنین اولین بازی یوبی سافت خواهد بود که زیر قیمت ۷۰ دلار / ۷۰ پوند برای کنسول های نسل جدید فروخته می شود، چیزی که قبلاً به آن متعهد نبوده است.

تریلرهای Skull & Bones

یوبی سافت تریلر جدیدی از Skull and Bones را در مراسم The Game Awards 2024 به نمایش گذاشت. این یک گیم پلی عمیق است که جزئیات نبرد دریایی، پیشرفت بازیکن و داستان اصلی را نشان می دهد. شما می توانید آن را در زیر تماشا کنید.

ما تعدادی کلید قرار داده ایم جمجمه و استخوان تریلر در سراسر این مقاله اما شما می توانید همه را پیدا کنید جمجمه و استخوان تریلرهایی که تا به امروز منتشر شده است کانال رسمی یوبی سافت در یوتیوب.

گیم پلی Skull & Bones

چه زمانی جمجمه و استخوان اولین بار مشخص شد که بیشتر شبیه است Rainbow Six Siege از آنچه اکنون به نظر می رسد این بازی یک بازی PvP تیمی کوچک بود که در آن هر بازیکن نقش یک کشتی را بر عهده می‌گرفت، آن را با تفنگ‌ها و زره‌های مخصوص آماده می‌کرد و سپس دو تیم با توپ‌ها و تفنگ‌های خود یکدیگر را منفجر می‌کردند.

این همه تغییر کرده است، یا حداقل دیگر تمرکز بر آن نیست. اکنون جمجمه و استخوان ابتدا یک بازی اکشن RPG است. شما زندگی را به عنوان یک دزد دریایی غرق شده آغاز می کنید. شما باید منابعی را جستجو کنید تا یک کشتی قایقرانی کوچک و عملاً بی دفاع بسازید، و از همان آغازهای فروتنانه، خود را بالا ببرید تا به یک لرد دزدان دریایی تبدیل شوید.

با استفاده از کشتی خود به دور دنیای باز سفر خواهید کرد و چوب، فلزات گرانبها و سایر منابعی را که برای ساخت تجهیزات به آن نیاز دارید، جستجو می کنید. شما با دشمنان هوش مصنوعی، مانند کشتی های دیگر، و همچنین حیوانات وحشی مانند اسب آبی و کوسه روبرو خواهید شد. و شما منابع و غنیمت بیشتری از آنها به دست خواهید آورد و از آن برای تجارت پول در لانه های دزدان دریایی و سایر پاسگاه ها یا استفاده از آن در صنایع دستی خود استفاده خواهید کرد.

بهترین راه برای کسب درآمد، تجهیزات و نقشه ها، بستن قراردادها است. این مشاغل شما را در حال شکار جوایز، حمله به شهرها، یا جستجوی گنج از دست رفته می بینند. قراردادهایی که به آنها دسترسی دارید بر اساس “بد نامی” شما تعیین می شود و تکمیل قراردادها نیز به شما در افزایش سطح بدنامی شما کمک می کند. در حالی که با غنیمتی که می گیرید می توانید وسایل و تجهیزات بخرید، جمجمه و استخوان به شما اجازه می دهد تا تجهیزاتی را بسازید تا بتوانید چنگال خود را بچینید.

همانطور که در هفت دریا پرسه می زنید جمجمه و استخوان، نقشه ها را کشف خواهید کرد. اینها ممکن است پاداشی برای تکمیل قراردادها یا پنهان شدن در ته صندوقچه های گنج باشد. آنها برای ساخت بازی ضروری خواهند بود. با نقشه‌ها و منابعی که در جهان پیدا می‌کنید، از لاشخور کشتی‌های غرق‌شده، برداشت منابع طبیعی یا شکار حیوانات در دریا، می‌توانید کشتی‌های کاملاً جدیدی بسازید، سلاح‌ها و زره‌های جدید بسازید و همه اتصالات کشتی خود را ارتقا دهید.

برخی از قوی ترین بدنه ها و تجهیزات باید ساخته شوند. بنابراین، اگر می‌خواهید به ترسناک‌ترین دزد دریایی در هفت دریا تبدیل شوید، باید وقت خود را روی کاردستی و نقشه‌های اولیه سرمایه‌گذاری کنید.

جمجمه و استخوان چند نفره

جمجمه و استخوان زندگی خود را به عنوان یک بازی PvP آغاز کرد، اما از آن زمان به یک بازی بقا تبدیل شد که می‌توان آن را کاملاً انفرادی بازی کرد. این یک تغییر بسیار شدید نسبت به دیدگاه اصلی برای بازی دزدان دریایی جهان باز Ubisoft است. با این حال، جمجمه و استخوان بازی چند نفره هنوز به شکلی تغییر یافته وجود دارد.

در حالی که کل بازی را می توان به تنهایی بازی کرد، می توانید آن را به روی بازیکنان دیگر، چه دوستان و چه دشمنان، باز کنید. هنگامی که یک ماموریت قراردادی را انجام می دهید و برای بدست آوردن غارت به جهان می روید، می توانید بازیکن دیگری را به مهمانی خود دعوت کنید و برای انجام ماموریت با هم بپیوندید. در حالی که بازی را کمی ساده‌تر می‌کند و باید مقداری از درآمد را تقسیم کنید، زیرا اغلب متوجه می‌شوید که دشمنان بیشتری را به جان می‌خرید و بیشتر از چیزی که نگه‌دارید می‌توانید به دست آورید، به اشتراک گذاشتن آن با دوست به این معنی نیست که در نهایت با کمتری مواجه خواهید شد.

شما همچنین می توانید بازی خود را به روی بازیکنان دشمن باز کنید و هفت دریا را به یک عرصه PvP تبدیل کنید. در حالی که نمی‌توانید در آب‌های امن اطراف لانه دزدان دریایی مورد حمله قرار بگیرید، به محض اینکه از مرزهای آن خارج شوید، می‌توانید توسط بازیکنان دیگر هدف قرار بگیرید. البته، در مسیر خروج از یک ماموریت ممکن است توجه زیادی را به خود جلب نکنید، اما زمانی که در راه بازگشت به بندر هستید، غنیمتی پر از غنیمت است، بازیکنان دشمن شما را به عنوان یک هدف با ارزش بالا روی آمپلی فایر می بینند و ممکن است بیایند. برای شکار شما

به این ترتیب، PvP و Co-op هنوز هم در آن نقش دارند جمجمه و استخوان اما در شکل بسیار کاهش یافته است.

انواع کشتی جمجمه و استخوان

جمجمه و استخوان

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

چندین نوع کشتی در آن وجود خواهد داشت جمجمه و استخوان، هر کدام دارای نقاط قوت و ضعف قابل توجهی هستند. سه نوع مورد تایید یوبی‌سافت در یوبی‌سافت فوروارد، کشتی‌های باری، کشتی‌های ناوبری و کشتی‌های قدرت آتش بودند. ممکن است انواع بیشتری وجود داشته باشد که ما هنوز نبینیم، اما علاوه بر این دسته ها، می دانیم که بدنه های متعددی از هر نوع وجود دارد، بنابراین فرصت های زیادی برای یافتن کشتی مناسب برای سبک بازی شما وجود خواهد داشت.

کشتی های باری
کشتی‌های باری بزرگ‌تر و کندتر از انواع کشتی‌های سرپوشیده، انبارهای بزرگی دارند که به شما امکان می‌دهد تا غنایم بیشتری نسبت به هر نوع کشتی دیگری حمل کنید. در حالی که آنها ممکن است به خوبی کشتی های قدرت آتش در جنگ نباشند و به اندازه کشتی های ناوبری سریع نباشند، اگر یک کشتی باری را وارد نبرد کنید، نیازی به گذاشتن غارت نخواهید داشت.

کشتی های ناوبری
در حالی که زره یا نقاط سختی که بتوانید خطوط توپ را در آن نصب کنید، ندارید، کشتی های ناوبری سریع ترین و قابل مانورترین نوع کشتی هستند. آنها نه تنها برای جستجوی پیش رو خوب هستند، بلکه در یک نبرد یک کاپیتان خوب می تواند بین دشمنان خود ببافد و جلوتر از اسلحه های آنها بماند. نقطه ضعف دیگر آنها یک نگه داشتن کوچک است، بنابراین از این نوع کشتی بهتر است زمانی استفاده کنید که دوستی دارید که به جمع آوری غنائم بعد از جنگ کمک کند.

کشتی های قدرت آتش
اگر می خواهید مبارزه را به یک نبرد بکشانید، این نوع کشتی برای شما خواهد بود. ممکن است به اندازه یک کشتی ناوبری سریع یا قابل مانور نباشد، ممکن است زره یا نگهدارنده یک کشتی باری نداشته باشد، اما کشتی با قدرت آتش می تواند بیشترین اسلحه ها را بارگیری کند و بر میدان جنگ تسلط یابد.

اخبار جمجمه و استخوان ها

جمجمه و استخوان

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

جمجمه و استخوان یک کارگردان خلاق دیگر را از دست می دهد
همانطور که توسط شهر من، جمجمه و استخوان به تازگی مدیر خلاقیت خود را از دست داده است. الیزابت پلن از سال ۲۰۱۸ در این تیم حضور داشت، اما به تازگی پروژه را ترک کرده است. جایگزین آنها هنوز مشخص نشده است.

Skull and Bones در Ubisoft Forward 2023 آهنگی دریافت می کند
Skull and Bones واقعاً در Ubisoft Forward 2023 دوباره ظاهر شد، اما تقریباً فقط در قالب یک اجرای موسیقی. حداقل یک نسخه بتا اعلام شد، بنابراین برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

Skull & Bones یک بازی روایت محور نیست
اگر به یک داستان عالی امیدوار هستید جمجمه و استخوان، ممکن است بخواهید این انتظارات را تعدیل کنید. صحبت در مصاحبه با دستاوردهای واقعیکارگردان بازی رایان بارنارد به ما گفت:

جمجمه و استخوان یک بازی روایی محور نیست. ما قطعات روایی داریم – در بازی، NPC های مهمی به نام Kingpins را ملاقات خواهید کرد که داستان های خاص خود را دارند که با بستن قرارداد با آنها، آنها را یاد خواهید گرفت. یک داستان زیربنایی برای بازی وجود دارد که با آن کل داستان های جهان را می سازیم، اما این تمرکز اصلی نیست. ما می خواهیم بازیکنان داستان های خود را بسازند و بتوانند نوع دزد دریایی را که می خواهند انتخاب کنند.”

در عوض، بارنارد سیستم پیشرفت، Infamy را به عنوان نیروی محرکه در این کمپین می نامد. با توجه به اینکه این یک تجربه از سرویس زنده است، جای تعجب نیست که داستان در مرکز توجه قرار نگیرد، اگرچه ممکن است برای کسانی که پس از یک ماجراجویی جدید دزدان دریایی تک نفره ناامید کننده باشد.

این همه آن چیزی است که باید در مورد جمجمه و استخوان بدانید. برای نگاهی به آنچه در سال آینده برای PS5 عرضه می شود، ما را بررسی کنید لیست بازی های جدید PS5


منبع: https://www.techradar.com/news/skull-and-bones-release-date-news-and-trailers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *