تاریخ عرضه OnePlus Ace 3 به بیرون درز پیدا کرد که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ پشتیبانی می کند و دارای صفحه نمایش خمیده ۱٫۵K خواهد بود.

OnePlus Ace 3 مورد انتظار برای اولین بار در بازار چین قرار دارد و انتظار می رود که OnePlus 12R عرضه شود. این افشاگری برای ۲۳ ژانویه مصادف با رونمایی از OnePlus 12 تایید شده است.

Ace 3 که نسبت به نسل قبلی خود، OnePlus Ace 2 که در فوریه سال جاری وارد بازار شد، دارای پیشرفت‌های متعددی است، در هفته‌های اخیر سوژه‌های زیادی درز کرده است.

آخرین اطلاعات، با حسن نیت ارائه شده توسط مشاور معتبر Digital Chat Station، نشان می‌دهد که OnePlus Ace 3 در هفته اول سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.

در یک پست Weibo، Digital Chat Station نشان داد که OnePlus Ace 3 احتمالاً در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۴ در چین ظاهر می شود. همزمان، عرضه جهانی با نام OnePlus 12R برای ۲۴ ژانویه برنامه ریزی شده است.

انتظار می‌رود این دستگاه میان‌رده دارای یک قاب فلزی مقاوم باشد و توسط چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ هدایت شود. مشخصات قابل توجه شامل صفحه نمایش خمیده ۱٫۵K و پشتیبانی از شارژ سیمی سریع ۱۰۰ وات است.

اطلاعات فاش شده از همان منبع و سایر رسانه ها، مشخصات مختلفی از OnePlus Ace 3 را فاش کرده است. شایعه شده است که این دستگاه یک پنل ۶٫۷۸ اینچی BOE X1 Oriental OLED LTPO با وضوح ۱٫۵K (2780 x 1264 پیکسل) را به نمایش می گذارد.

انتظار می‌رود این نمایشگر حداکثر روشنایی جهانی ۱۶۰۰ نیت، حداکثر روشنایی محلی ۴۵۰۰ نیت و نرخ کاهش نور PWM 2160 هرتز را ارائه دهد.

در بخش تصویربرداری، انتظار می‌رود OnePlus Ace 3 دارای تنظیمات دوربین قوی باشد، از جمله سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز به لنز با زاویه دید فوق‌العاده در عقب. . و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو.

شایعه شده است که OnePlus Ace 3 که با بدنه شیشه ای و فریم وسط فلزی ساخته شده است، دارای یک باتری قابل توجه ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی سریع ۱۰۰ واتی است.

انتظار می رود این دستگاه در مجموعه ای از گزینه های رنگی از جمله آبی، خاکستری و طلایی در دسترس باشد. با افزایش انتظارات، علاقه مندان به فناوری در سراسر جهان منتظر رونمایی رسمی هستند تا شاهد نوآوری هایی باشند که OnePlus با Ace 3 در نظر گرفته است.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/oneplus-ace-3-launch-date-leaked-to-be-powered-by-snapdragon-8-gen-2-soc-will-have-a-1-5k-curved-display-13534792.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *