تازه اولین دوربین DSLR یا بدون آینه خود را گرفتید؟ اینها بهترین لنزهای دوم برای خرید برای بهبود عکاسی هستند

اگر به تازگی یک دوربین بدون آینه یا DSLR جدید جعبه گشایی کرده اید، احتمالاً با یک لنز کیت همراه است. این بشکه‌های بسته‌بندی شده معمولاً با زوم متوسط ​​(مانند ۱۸ تا ۵۵ میلی‌متر) برای شروع عالی هستند. اما از آنجا که آنها با بودجه ساخته شده اند، عملکرد آنها معمولا محدود است. اگر آماده برداشتن قدم بعدی با عکاسی خود هستید، احتمالاً زمان آن رسیده که به بهترین لنزهای دوم نگاه کنید.

لنزهای اضافی قابلیت های جدید عکسبرداری را برای دوربین شما باز می کنند و به شما امکان می دهند عکس های بهتری از موضوعات و تنظیمات خاص بگیرید. برای مثال، لنزهای پرایم سریع، به شما امکان می‌دهند تا عمق میدان را در عکاسی خیابانی و پرتره آزمایش کنید. زوم های تله فوتو شما را بسیار به سوژه نزدیکتر می کند، با مدل های طولانی تر برای ثبت تصاویری از حیات وحش و اقدامات ایده آل. همچنین لنزهای ماکرو، زاویه باز و زوم ممتاز را در بازار خواهید یافت.

با انتخاب لنزهای بسیار زیاد، انتخاب لنز مناسب برای نیازها و بودجه شما دشوار است. به همین دلیل است که ما تعدادی از موارد مورد علاقه خود را در لیست زیر جمع آوری کرده ایم. از آنجایی که پوشش همه گزینه های موجود برای هر مدل دوربین و پایه غیرممکن است، ما در عوض تعداد انگشت شماری از تخفیف های برتر را برای دوربین انتخاب کرده ایم. بهترین دوربین های بدون آینه و بهترین دوربین های DSLR. هر کدام به عنوان مثال خوبی از آنچه در هنگام خرید لنز دوم باید به آن توجه کرد، انتخاب شده است.

و به یاد داشته باشید: شما نیازی به پوشاندن هر فاصله کانونی در کیف کیت خود ندارید. این هوشمندانه تر است که فقط لنزهایی را بخرید که برای عکس هایی که دوست دارید بگیرید.

بهترین لنز دوم برای دوربین های بدون آینه

تولید کنندگان مختلف از پایه های مختلف برای دوربین های بدون آینه خود استفاده می کنند، بنابراین شما باید لنزی را انتخاب کنید که متناسب با مدل خاص خود باشد. اگر فهرستی در زیر وجود ندارد، نگاهی به گردآپ اختصاصی ما بیندازید بهترین لنزهای سونیرا بهترین لنزهای RF کاننرا بهترین لنزهای نیکون Z و بهترین لنزهای Micro Four Thirds (یک مانت مورد استفاده پاناسونیک و OM System).

بهترین لنز دوم برای دوربین های DSLR

بدون آینه ممکن است آینده باشد، اما هنوز بازار فعالی برای دوربین‌ها و لنزهای DSLR وجود دارد. Canon و Nikon تنها تولیدکنندگانی هستند که در لیست ما قرار دارند بهترین دوربین های DSLR، بنابراین ما در زیر بر روی لنزها متمرکز شده ایم تا با مدل های آنها مطابقت داشته باشد. برای توصیه های بیشتر، ویژگی های خاص ما را در مورد بررسی کنید بهترین لنزهای DSLR نیکون و بهترین لنزهای DSLR کانن.


منبع: https://www.techradar.com/cameras/camera-lenses/just-got-your-first-dslr-or-mirrorless-camera-these-are-the-best-second-lenses-to-buy-to-improve-your-photography

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *