تامین کننده پوشاک North Face، Vans اعتراف کرد که حمله سایبری آن منجر به نقض اطلاعات ۳۵ میلیون مشتری شده است.

تامین کننده عمده پوشاک VF Corp پیگیری کرد افشای حمله سایبری آن در دسامبربا جدیدترینش فرم کمیسیون بورس و اوراق بهادار اعتراف به نقض اطلاعات که بر ۳۵٫۵ میلیون مشتری تأثیر گذاشته است. این بدان معناست که اگر از برندهای اصلی آن مانند Vans، North Face، Timberland، Dickies و موارد دیگر خرید کرده باشید، ممکن است تحت تأثیر قرار گرفته باشید. اما VF Corp همچنان اصرار دارد که این حادثه به عملکرد مالی آن لطمه نمی زند.

در ابتدا، VF Corp به مشتریان هشدار داد که حمله سایبری که در ماه دسامبر تجربه کرد می‌تواند بر انجام سفارش تعطیلات آن تأثیر بگذارد. این شرکت گفت "اتفاقات غیر مجاز" در سیستم های IT آن باعث اختلالات عملیاتی شد و مهاجمان احتمالاً اطلاعات شخصی را سرقت کردند. اکنون، مشخص شده است که آسیب ناشی از حمله چقدر می تواند گسترده باشد.

VF Corp به درخواستی برای توضیح در مورد نوع اطلاعاتی که هکرها دزدیده اند پاسخ نداد. با این حال، در پرونده SEC، این شرکت گفت که شماره تامین اجتماعی مصرف کننده، اطلاعات حساب بانکی یا اطلاعات کارت پرداخت را جمع آوری نکرده است و هیچ مدرکی دال بر سرقت رمز عبور هکرها وجود ندارد. همچنین گفت که کاربران غیرمجاز بودند "بیرون انداخته شد" از سیستم‌های آن تا ۱۵ دسامبر، پس از کشف دو روز قبل.

"از زمان ثبت گزارش اصلی، VF بطور قابل ملاحظه ای سیستم های فناوری اطلاعات و داده هایی را که تحت تأثیر حادثه سایبری قرار گرفته بودند، بازیابی کرده است، اما از طریق تأثیرات عملیاتی جزئی به کار خود ادامه می دهد." آخرین ایالت های بایگانی VF هنوز تایید نکرده است که چه کسی پشت این حمله بوده است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apparel-supplier-for-north-face-vans-admits-its-cyberattack-led-to-a-data-breach-of-35-million منتشر شد. -customers-153411926.html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/apparel-supplier-for-north-face-vans-admits-its-cyberattack-led-to-a-data-breach-of-35-million-customers-153411926.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *