تا ۵۰۰ دلار تخفیف برای مک بوک پرو ۱۳ اینچی M2 اپل و ۱۰۰ دلار تخفیف ۱۳ اینچی M2 MacBook Air دریافت کنید.

ما امروز یک جفت معاملات مک بوک ایر و مک بوک پرو را به ترتیب در B&H Photo و Best Buy دنبال می کنیم. را پیدا خواهید کرد مک بوک ایر ۱۳ اینچی M2 با ۱۰۰ دلار تخفیف در B&H Photo and the مک بوک پرو ۱۳ اینچی M2 تا ۵۰۰ دلار تخفیف (با عضویت) در Best Buy.

تا ۵۰۰ دلار تخفیف برای مک بوک پرو ۱۳ اینچی M2 اپل و ۱۰۰ دلار تخفیف ۱۳ اینچی M2 MacBook Air دریافت کنید.توجه: Macrumors یک شریک وابسته با برخی از این فروشندگان است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

با شروع تخفیف‌های بهترین خرید، می‌توانید مک‌بوک پرو ۲۵۶ گیگابایتی ۱۳ اینچی M2 را برای ۸۹۹٫۰۰ دلار با عضویت My Best Buy Plus/Total، از ۱۲۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. مدل ۵۱۲ گیگابایتی موجود است ۹۹۹٫۰۰ دلار با این تخفیف اضافی، از ۱۴۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است.

توجه: فقط اعضای My Best Buy Plus/Total می‌توانند این قیمت‌های معامله نهایی را ببینند.

هر دوی این ها نشان دهنده قیمت های پایین همیشه در مک بوک پرو ۲۰۲۲ است که دارای نوار لمسی است. حتی بدون تخفیف‌های انحصاری My Best Buy Plus/Total، این تخفیف‌ها اگر قیمت‌های کاملاً کم سابقه نداشته باشند، معاملات محکمی باقی می‌مانند.


دوم، B&H Photo دارای مک بوک ایر ۲۵۶ گیگابایتی ۱۳ اینچی M2 است ۸۹۹٫۰۰ دلار، که از ۹۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. اپل این هفته با معرفی مک بوک ایرهای جدید M3 قیمت این مدل را به ۹۹۹٫۰۰ دلار کاهش داد و این اولین تخفیف قابل توجه در این قیمت است که ما پیگیری کرده ایم.

کامل ما خلاصه معاملات اطلاعات بیشتری در مورد آخرین فروش ها و معاملات مربوط به اپل دارد.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/05/m2-macbook-pro-macbook-air-deal/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *