تبلت های آمازون فایر در حال حاضر تا ۳۵ درصد تخفیف دارند

شاید این زمان خوبی برای خرید یکی از جدیدترین تبلت های آمازون نیز باشد بسیاری از آنها در فروش هستند، با تخفیف تا ۳۵ درصد. فروش به ارمغان می آورد Fire HD 10 2023 به ۹۵ دلار کاهش یافت که تنها ۱۵ دلار بیشتر از رکورد آن است کم و ۳۲ درصد تخفیف از قیمت فهرست ۱۴۰ دلاری. این مدل با ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و پردازنده سریعتر نسبت به دفعه قبل عرضه می شود. صفحه نمایش ۱۰۸۰p HD با لمس و قلم سازگار است و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو و دیگری در پشت وجود دارد. توجه داشته باشید که این مدل تبلیغات را در صفحه قفل نمایش می دهد. اگر ترجیح می دهید آن تبلیغات را نبینید، نسخه بدون آگهی همچنین در فروش است و در حال حاضر ۱۵ دلار بیشتر با قیمت ۱۱۰ دلار است.

همه تبلت‌های Fire لوح‌های ارزان قیمتی هستند که به شما امکان می‌دهند وب را مرور کنید، نمایش‌ها را تماشا کنید و بازی‌های معمولی انجام دهید. اگر به دنبال یک تبلت کارآمد برای بهره وری هستید که هزینه بالایی دارد، احتمالاً بهترین انتخاب نیستند. بطور قابل توجهی بیشتر. شما نمی‌توانید برنامه‌های اپل را اجرا کنید، که به نظر واضح می‌رسد، اما تبلت‌های Fire نیز به طور بومی از فروشگاه Google Play پشتیبانی نمی‌کنند – حتی اگر سیستم عامل Fire انشعابی اندروید است. برنامه‌های قابل دسترس از فروشگاه برنامه آمازون می‌آیند، که شامل اکثر پخش‌کننده‌های اصلی مانند Netflix، Max، Peacock، برنامه‌های اجتماعی مانند TikTok و Instagram و تعداد زیادی بازی معمولی است. اگر فقط به دنبال راهی برای سرگرم کردن خود پس از یک روز کارآمد هستید، تبلت‌های Fire یکی از معدود راه‌های انجام این کار را با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار ارائه می‌کنند. و مانند همه دستگاه‌های آمازون، الکسا برای پاسخ به سؤالات و کنترل چراغ‌ها، دوربین‌ها و زنگ‌های خانه هوشمند شما ساخته شده است.

جای دیگر در فروشرا Fire HD 8 به ۶۵ دلار کاهش یافته است، که ۳۵ درصد تخفیف دارد و حدود ۱۰ دلار بیشتر از پایین ترین رکورد خود است. این یک نسخه ۸ اینچی از تبلت آمازون است، با ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی و صفحه نمایش ۱۲۸۰ در ۸۰۰ با تراکم ۱۸۹ ppi. یک دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی و عمر باتری ادعا شده ۱۳ ساعت وجود دارد. این نیز یک مدل با تبلیغات قفل صفحه است نسخه بدون آگهی ۸۰ دلار است.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazon-fire-tablets-are-up-to-35-percent-off-right-now-181542666.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/amazon-fire-tablets-are-up-to-35-percent-off-right-now-181542666.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *