تبلیغات غول پیکر را در Amazon Fire TV دوست ندارید؟ پس یکی نخر

تبلیغات غول پیکر را در Amazon Fire TV دوست ندارید؟  پس یکی نخر
وای نه! یک تبلیغ تمام صفحه برای یک سرویس در پلتفرمی که اساساً به صورت رایگان دریافت کردید! فیل نیکینسون / روندهای دیجیتال

کمی وجود دارد کرففل اخیرا در مورد Amazon Fire TV و تبلیغات نه اون دارد تبلیغات در صفحه اصلی، توجه داشته باشید. این دقیقاً جدید نیست. اما، در عوض، وقتی از حالت خواب خارج می‌شوید، به یک تبلیغ تمام‌صفحه فشار می‌آورید، زیرا درست در بالای چرخ فلک برجسته فرود می‌آیید، که به نوبه خود باعث ایجاد تبلیغ تمام صفحه می‌شود. قبلاً باید روی چرخ فلک کلیک کنید تا بزرگ شود.

با توجه به این هیاهو، ارزش این را دارد که به خود یادآوری کنیم Amazon Fire TV چیست.

بله، Amazon Fire TV پلتفرمی است که در آن می توانید انواع ویدیوها را از انواع منابع تماشا کنید. می توانید نتفلیکس را تماشا کنید. می توانید تلویزیون YouTube را تماشا کنید. می توانید Apple TV را تماشا کنید. می توانید Amazon Prime Video را تماشا کنید.

و بله، Amazon Fire TV پلتفرمی است که با آن از برنامه ها و خدمات بی شمار دیگری از جمله گوش دادن به موسیقی استفاده می کنید. یا بررسی عکس های شما یا کنترل سایر دستگاه های متصل و خدمات خانه هوشمند. حتی می توانید از سیستم بازی مبتنی بر ابر آمازون، لونا، بهره ببرید. یا تا زمانی که روی یک دستگاه مبتنی بر اندروید کار می کنید، واقعاً می توانید وارد علف های هرز شوید و جادوهای مبتنی بر اندروید انجام دهید.

اینها همه چیزهایی هستند که می توانید با دستگاه Amazon Fire TV انجام دهید. اما آنها چیزی نیستند که یک دستگاه Amazon Fire TV را تعریف می کنند. نه، این در کلمه اول نام آمده است. آمازون.

Fire TV قبل از هر چیز آمازون Fire TV است. و این بدان معناست که این پورتالی است که در آن آمازون به جنبه‌های مختلف دنیای دیجیتال و، به طور فزاینده‌ای، فیزیکی شما – و از بسیاری جهات لمس می‌کند. Amazon Fire TV پلتفرم پخش خیرخواهانه ای نیست که به شما امکان می دهد آنچه را که می خواهید تماشا کنید بدون اینکه حداقل نگاهی به کاری که انجام می دهید داشته باشید. در واقع بسیار برعکس. همین امر در مورد هر – و هر – سرویس دیگر آمازون، چه خرده فروشی، چه خدمات وب آمازون، یا در آخرین تلاش اصلی آن، مراقبت های بهداشتی، صدق می کند. آمازون به سادگی چیزی را به شما نمی فروشد، دستی به سرتان می زند، و شما را به راهتان نمی فرستد و می گوید: «پسرا از یورش به قلعه لذت ببرید»، بدون اینکه هرگز از طریق پورتالی که به راحتی آن را وارد زندگی خود کرده اید، نگاهی بیندازید.

با خرید فناوری در قرن بیست و یکم با شیطان تبلیغات معامله می کنید. عاقلانه خرج کن

این معامله ای است که همه ما با آمازون انجام می دهیم. و گوگل و مایکروسافت. و اپل. هر شرکت مدرنی که چیزی به ما بفروشد، واقعاً. اشتباه نکنید: ممکن است سخت افزار را خریداری کرده باشید. اما شما هرگز صاحب این تجربه نمی شوید، همانطور که طرفداران Fire TV در این ماه به طرز دردناکی یادآور شدند. شما در معرض تبلیغات ناخواسته قرار خواهید گرفت. (تا به حال کسی را ملاقات کرده اید که می گوید: “همه تبلیغات را به من بدهید!”) شما با تبلیغات برای محصولات خود شرکت غرق خواهید شد. همیشه اینطور بود.

پس سوال این است که در مورد آن چه باید کرد. وبلاگ طرفداران One Fire TV (که مانند این سایت، تبلیغات نمایشی زیادی نیز دارد) توصیه می کند بررسی بمب گذاری محصولات Fire TV در خود آمازون. این راه بسیار هوشمندانه ای برای انجام کارها نیست.

اگر می خواهید آمازون را به خاطر انجام کاری که دوست ندارید مجازات کنید، واقعاً تنها یک راه برای آن وجود دارد: استفاده از محصول را متوقف کنید. یه چیز دیگه بخر با کیف پول خود رای دهید

(و من هم همینطور چیزی مانند Pi-hole را به شدت توصیه می کنیم در اصل.)

هنگام خرید یک دستگاه استریم ارزان قیمت، معامله‌ای انجام می‌دهید، و این مختص آمازون نیست. در مورد Roku نیز صادق است اساسا در حال حاضر یک شرکت تبلیغاتی است و پلت فرم جریان دوم. این برای گوگل صادق است. و دیگران. این مبادله این است که شما واقعاً ارزان قیمت خواهید داشت – و کاملاً منصفانه باشید، واقعا خوب – دستگاه پخش جریانی برای پول زیاد. و در ازای آن تبلیغات و تبلیغات دریافت می کنید و خدا می داند که داده کاوی چقدر است. زمانی که آن را خریدید این راز نبود و اکنون هم نباید تعجب آور باشد.

اگر نمی‌خواهید تبلیغات و تبلیغات به شما تحمیل شود، بهتر است از یک دستگاه پخش مدرن استفاده نکنید. یا حداقل از یکی استفاده کنید که به حفظ حریم خصوصی کمک می کند. یا یکی که اتفاقاً در صدر فهرست ما قرار دارد بهترین دستگاه های پخش جریانی که می توانید بخرید – با کمبود تبلیغات نمایشی دلیل بزرگی است.

توصیه های سردبیران







بله، Amazon Fire TV پلتفرمی است که در آن می توانید انواع ویدیوها را از انواع منابع تماشا کنید. می توانید نتفلیکس را تماشا کنید. می توانید تلویزیون YouTube را تماشا کنید. می توانید Apple TV را تماشا کنید. می توانید Amazon Prime Video را تماشا کنید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/home-theater/amazon-fire-tv-full-screen-ads-omg/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *