تجربه RCS شما در Google Messages به تازگی ارتقا یافته است

گوگل صبح امروز اعلام کرد که به یک میلیارد رسیده است RCS کاربران در پیام های گوگلیک نقطه عطف بزرگ، تنها با کاربران RCS بیشتری قرار است به زودی وارد شوند. قبل از اینکه جلوتر برویم، یک دور از پنج امتیاز برای همه ما برای چسبیدن به RCS در طول سال‌ها، با اولین اشاره از آن در Droid Life بازگشت به سال ۲۰۱۶

برای جشن گرفتن این مناسبت، Google مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را شرح می‌دهد که همگی برای ارتقای تجربه کاربر هنگام ارسال پیام با RCS طراحی شده‌اند. وجود دارد photomojiکه می تواند هر عکسی را در گوشی شما با استفاده از هوش مصنوعی روی دستگاه به واکنش تبدیل کند حالات صوتی. با استفاده از این قابلیت می توانید یک عبارت به پیام های صوتی خود اضافه کنید.

تجربه RCS شما در Google Messages به تازگی ارتقا یافته است

با جدید جلوه های صفحه نمایش، تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که به سادگی عبارات خاصی مانند “برف می آید” یا “دوستت دارم” را تایپ کنند تا قفل یک انیمیشن خاص را باز کنند. گوگل بیش از ۱۵ افکت صفحه را پنهان کرده است و کاربران را برای یافتن همه آنها به چالش می کشد. مانند سایر برنامه های چت، پیام ها نیز اضافه می شوند حباب های سفارشی، که به کاربران امکان می دهد کل صفحه چت خود را سفارشی کنند. این بدان معنی است که دیگر همه چیز در مورد حباب های سبز و آبی نیست. حالا شما نمی توانید بگویید دوست شما چه حباب رنگی است.

شما نیز پیدا خواهید کرد اثرات واکنش و ایموجی متحرک. با Reaction Effects، هنگام واکنش به پیام دوستان، غوطه وری بیشتری خواهید دید و با Emoji متحرک، هنگام ارسال فقط ایموجی به عنوان پیام، جلوه های بصری بهبود یافته ای را مشاهده خواهید کرد. این شبیه به ویژگی ایموجی متحرک تلگرام است.

همه این ویژگی‌ها از امروز در نسخه بتا Messages در دسترس هستند. اگر برای آن ثبت نام نکرده اید، می توانید این کار را انجام دهید اینجا.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/30/google-messages-hits-1-billion-rcs-users-unlocks-new-features/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *