تجزیه و تحلیل نشان می دهد که ویژگی حیوان خانگی ایلان ماسک در X به مدت ۳ روز طول کشید تا اخبار جعلی درباره اسرائیل و غزه را اعلام کند.

تجزیه و تحلیل نشان می دهد که ویژگی حیوان خانگی ایلان ماسک در X به مدت ۳ روز طول کشید تا اخبار جعلی درباره اسرائیل و غزه را اعلام کند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و ایکس در اجلاس ایمنی هوش مصنوعی در بلچلی پارک، در 1 نوامبر 2023 در بلچلی، انگلستان شرکت می کند.



الون ماسک.

توبی ملویل – استخر/گتی ایماژ



  • بلومبرگ نزدیک به ۴۰۰ پست را که اطلاعات نادرست در مورد جنگ اسرائیل و حماس به اشتراک می گذاشت، تجزیه و تحلیل کرد.
  • گزارش کرد که یادداشت‌های انجمن معمولاً ۷ ساعت و گاهی تا ۷۰ ساعت طول می‌کشد تا پست‌ها را پرچم‌گذاری کنند.
  • متخلفان مکرر مشترک X Premium مشکل را تشدید می کنند.

تبلیغات

با توجه به a. ویژگی یادداشت های انجمن X معمولاً هفت ساعت طول می کشد تا اطلاعات نادرست را نشان دهد تحلیل بلومبرگ پست های مربوط به اسرائیل و غزه

از زمان تصاحب شرکتی که قبلاً توییتر نامیده می شد، الون ماسک از یادداشت‌های انجمن به‌عنوان راهی برای ارائه زمینه‌های مهم به خوانندگان بدون نیاز به حذف پست‌ها دفاع کرده است.

این برنامه به هزاران داوطلب برای پرچم گذاری پست هایی که فاقد زمینه یا اشتباه هستند متکی است.

کاربرانی که داوطلب می‌شوند مشارکت‌کننده شوند، می‌توانند یادداشت‌هایی را برای افزودن زمینه به یک پست پیشنهاد و رتبه‌بندی کنند. یادداشت انجمن فقط در صورتی در کنار یک پست ظاهر می شود که مشارکت کنندگان با یک “”تنوع دیدگاه هاموافقید که یک پست به یک پست نیاز دارد.

تبلیغات

بلومبرگ نزدیک به ۴۰۰ پست را که حاوی اطلاعات نادرست از ۷ اکتبر – زمانی که اخبار حمله حماس به اسرائیل برای اولین بار منتشر شد – تا ۲۱ اکتبر را بررسی کرد.

بلومبرگ گفت: «ما پست‌ها را حاوی «اطلاعات نادرست» می‌دانیم اگر حاوی متن، عکس یا سایر رسانه‌های غیردقیق باشند.

دریافت که تقریباً سه روز طول کشید تا برخی از این پست‌ها توسط برنامه یادداشت‌های انجمن پرچم‌گذاری شوند.

نمونه‌هایی از اطلاعات نادرست شامل ادعاهایی بود که فیلم‌های بازی ویدیویی مربوط به آن است جنگ اسرائیل و حماس و تصویری از قربانیان حمله شیمیایی در سوریه در سال ۲۰۱۳ که به دروغ به عنوان نوزادان فلسطینی توسط اسرائیل کشته شدند.

تبلیغات

به گفته بلومبرگ، چندین متخلف حساب‌های کاربری نیز وجود داشتند که اطلاعات نادرست را منتشر می‌کردند که قبلاً توسط توییتر به حالت تعلیق درآمده بود، اما زمانی که ماسک مدیریت شرکت را به دست گرفت، دوباره فعال شدند. برخی از پست‌های این حساب‌ها نیز بیشتر قابل مشاهده بودند زیرا در X Premium مشترک شده‌اند.

ماسک ماه گذشته اعلام کرد که پست‌های سازندگانی که توسط Community Notes اصلاح یا اصلاح شده‌اند، واجد شرایط کسب درآمد از برنامه جبران خسارت خالق X نیستند. اما او گفت که آنها به طور کلی روی سکو خواهند ماند.

او بسیاری از سیستم قبلی این پلتفرم را که از انتشار توییت های بالقوه مشکل ساز جلوگیری می کرد، قبل از اینکه توسط تیم اعتماد و ایمنی آن بررسی شود، لغو کرد. تا حد زیادی منحل شد بلافاصله پس از تصاحب ماسک.

ایکس می گوید که تصاویری که توسط یادداشت‌های انجمن پرچم‌گذاری شده‌اند، پس از کپی و ارسال مجدد، زمینه اضافه شده را نیز دریافت خواهند کرد، اما بلومبرگ دریافت که این مورد برای تصویر سوریه اتفاق نیفتاده است.

تبلیغات

X بلافاصله به درخواست Business Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

الون ماسک
توییتر
رسانه های اجتماعی

تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/elon-musk-x-community-notes-delay-in-flagging-fake-news-2023-11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *