تخفیف‌های روز ولنتاین: با قیمت‌های پایین همیشه در AirPods، iPad، iPhone، MacBook Air و موارد دیگر دریافت کنید

کمی بیش از یک هفته تا روز ولنتاین که چهارشنبه ۱۴ فوریه امسال است فاصله داریم. مشابه سال‌های گذشته، بسیاری از نمایندگی‌های فروش و شرکت‌های لوازم جانبی شخص ثالث اپل، همزمان با تعطیلات، تخفیف‌های قابل‌توجهی بر روی محصولات و لوازم جانبی اپل در نظر گرفته‌اند.

تخفیف‌های روز ولنتاین: با قیمت‌های پایین همیشه در AirPods، iPad، iPhone، MacBook Air و موارد دیگر دریافت کنیدتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با برخی از این فروشندگان است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

علاوه بر این، چند تخفیف قابل توجه برای محصولات اپل مانند iPhone 15، AirPods، Apple Watch، MacBook Pro، MacBook Air و iPad وجود دارد. در این مقاله معاملاتی از خرده‌فروشان شخص ثالث را خواهید یافت که ابتدا جمع‌آوری شده‌اند، از جمله فروش‌های ویژه با موضوع روز ولنتاین از AT&T، ZAGG، Belkin، eBay، و موارد دیگر.

فروش لوازم جانبی ولنتاین

  • بهترین خرید – کارت هدیه ۱۰۰ دلاری اپل را خریداری کنید، یک کارت هدیه الکترونیکی ۱۰ دلاری Best Buy دریافت کنید
  • انکر – بسته بندی هدیه تا ۲۰٪ تخفیف
  • سونوس – تا ۳۴۰ دلار در نوارهای صوتی، بلندگوها و ساب ووفرها صرفه جویی کنید
  • AT&T – آیفون ۱۵ پرو بدون هزینه با معامله واجد شرایط
  • سامسونگ – با خرید گوشی های هوشمند جدید Galaxy S24 تا ۷۵۰ دلار اعتبار معامله فوری دریافت کنید
  • دوازده جنوبی – یکی بخرید، یکی را با ۲۰ درصد تخفیف بگیرید
  • ZAGG – با خرید دو یا چند محصول، ۳۰% تخفیف در کل سبد خرید خود ذخیره کنید
  • بلکین – با کد VDAY24 20 درصد در سایت صرفه جویی کنید
  • کیسلی – تا ۵۰٪ در سراسر سایت صرفه جویی کنید
  • eBay – تا ۶۰٪ در فناوری، خانه و موارد دیگر صرفه جویی کنید
  • ESR – دو عدد بخرید، ۲۰% تخفیف بگیرید

AirPods

معاملات ایرپادهای زیادی در اوایل فوریه در آمازون انجام می شود، از جمله صرفه جویی های زیادی در AirPods 2، AirPods 3 و AirPods Pro 2 با USB-C. AirPods 2 که با ارزان‌ترین مدل شروع می‌شود، با قیمت ۸۹٫۹۹ دلار در دسترس است که از ۱۲۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است.

AirPods 3 از ۱۶۹٫۰۰ دلار به ۱۳۹٫۹۹ دلار در آمازون کاهش یافته است. این مدل با قاب شارژ لایتنینگ است و این فروش با قیمت پایین همیشه در AirPods 3 مطابقت دارد.

در نهایت، آمازون AirPods Pro 2 با USB-C را با قیمت ۱۸۹٫۹۹ دلار در اختیار دارد که از ۲۴۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این یکی دیگر از بازی‌های با قیمت پایین و در مجموع قیمت عالی در جدیدترین مدل AirPods است.

اپل واچ

بهترین معاملات مربوط به اپل واچ که در حال حاضر می توانید پیدا کنید مربوط به نسل دوم اپل واچ SE است. جی پی اس ۴۰ میلی متری اپل واچ SE در آمازون به ۱۸۹ دلار رسیده است که از ۲۴۹ دلار کاهش یافته است، در حالی که مدل GPS 44 میلی متری با قیمت ۲۱۹ دلار در دسترس است که از ۲۷۹ دلار کاهش یافته است.

معاملات سری ۹ چندان زیاد نیستند، اما اگر در این ماه اپل واچ بخرید همچنان قابل توجه هستند. می‌توانید جی‌پی‌اس اپل واچ سری ۹ ۴۱ میلی‌متری را با قیمت ۳۲۹ دلار در آمازون خریداری کنید که از ۳۹۹ دلار کاهش یافته است، و مدل GPS 45 میلی‌متری را با قیمت ۳۵۹ دلار، از ۴۲۹ دلار، کاهش دهید. این قیمت ها در Best Buy مطابقت دارند.

در نهایت برای اپل واچ ها، شایان ذکر است که اپل واچ اولترا ۲ به پایین ترین قیمت تاریخ ۷۳۷٫۹۹ دلار در آمازون رسیده است که از ۷۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. فقط حلقه آلپاین Indigo در متوسط ​​با این قیمت موجود است.

از ماه گذشته، الف ممنوعیت فروش دوباره اعمال شد در ایالات متحده در هر مدل اپل واچ فروخته شده توسط اپل که دارای حسگر اکسیژن خون است. در حالی که مدل‌های اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ که مستقیماً از اپل خریداری می‌شوند در حال حاضر دارای حسگر اکسیژن خون غیرفعال هستند، خرده‌فروشانی مانند Best Buy می‌توانند از طریق سهام موجود خود که شامل این ویژگی است به فروش خود ادامه دهند.

آی پد

در حال حاضر آمازون آیپدهای نسل نهم و دهم اپل را با قیمت‌های بی‌سابقه پایین در اختیار دارد که برای آی‌پد نسل نهم وای‌فای ۶۴ گیگابایتی از ۲۴۹ دلار شروع می‌شود. همچنین می‌توانید آی‌پد وای‌فای ۲۵۶ گیگابایتی را با قیمت ۳۷۹ دلار خریداری کنید که ۱۰۰ دلار تخفیف و قیمتی کم‌نظیر است.

حتی آیپدهای نسل دهم بیشتری در آمازون به فروش می‌رسند و تقریباً هر مدلی بهترین قیمت را دارد. این شامل تبلت‌های Wi-Fi و تلفن همراه است که از ۳۴۹٫۰۰ دلار برای iPad 64 گیگابایتی Wi-Fi شروع می‌شود.

در نهایت، چند مدل آی‌پد مینی در آمازون به فروش می‌رسد، اما فقط در مدل وای‌فای ۶۴ گیگابایتی. شما می توانید این تبلت را در رنگ های مختلف با قیمت ۳۹۹٫۹۹ دلار تهیه کنید که از ۴۹۹٫۰۰ دلار کمتر است که دومین قیمت مناسب است.

مک بوک

در حال حاضر تخفیف های زیادی برای مک بوک پرو و ​​مک بوک ایر وجود ندارد، اما اگر برای یک نوت بوک جدید اپل خرید می کنید، همچنان می توانید تخفیف های خوبی را در آمازون بیابید. قابل توجه ترین کاهش قیمت مک بوک پرو، مک بوک پرو ۱۴ اینچی M3 512 گیگابایتی با قیمت ۱۳۹۹ دلار است که از ۱۵۹۹ دلار کاهش یافته است، و همچنین مدل M3 Pro 512 گیگابایتی با قیمت ۱۷۹۹ دلار با کاهش از ۱۹۹ دلار است.

مک بوک ایر ۱۳ اینچی M1 با قیمت ۷۴۹٫۹۹ دلار در هر سه رنگ در آمازون در دسترس است که ۲۴۹ دلار تخفیف و قیمتی کم سابقه دارد. این یک مک‌بوک سطح ابتدایی عالی است و برای هرکسی که به یک نوت بوک برای مرور ساده اینترنت و چک کردن ایمیل نیاز دارد، مناسب است.

لوازم جانبی اپل

ما در زیر چند تخفیف قابل توجه در لوازم جانبی اپل در آمازون و همچنین مقدار زیادی از شارژر MagSafe Duo در Woot را دنبال می کنیم.

از بهترین تخفیف های این هفته محصولات اپل و لوازم جانبی مرتبط در بخش اختصاصی ما مطلع شوید خلاصه معاملات اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/05/valentines-day-deals-2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *