تخفیف‌های سال نو اپل واچ شامل تخفیف ۵۰ دلاری سری ۹، SE و Ultra 2 می‌شود

آمازون امروز مجموعه‌ای از ساعت‌های اپل را تخفیف می‌دهد، از جمله اپل واچ سری ۹، اپل واچ SE و اپل واچ اولترا ۲٫ اگرچه هیچکدام با قیمت‌های همیشه پایین نیستند، اما اینها بهترین تخفیف‌هایی هستند که از جمعه سیاه ردیابی کرده‌ایم. فصل خرید

تخفیف‌های سال نو اپل واچ شامل تخفیف ۵۰ دلاری سری ۹، SE و Ultra 2 می‌شودتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با آمازون است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

اپل واچ سری ۹

با شروع اپل واچ سری ۹، آمازون دستگاه جی پی اس ۴۱ میلی متری را با قیمت ۳۴۹ دلار در سه رنگ آلومینیومی در اختیار دارد که از ۳۹۹ دلار کاهش یافته است. دستگاه جی پی اس ۴۵ میلی متری با قیمت ۳۷۹ دلار در هر رنگ آلومینیومی به فروش می رسد که از ۴۲۹ دلار کاهش یافته است.

اپل واچ سری ۹ جدیدترین دستگاه پوشیدنی اصلی اپل است. این مدل ظاهری مشابه مدل نسل قبلی دارد، اما دارای تراشه سریعتر S9، صفحه نمایش روشن تر و ویژگی های جدیدی مانند Double Tap است.

اپل واچ SE

آمازون ساعت ۴۰ میلی‌متری GPS Apple Watch SE را با قیمت ۱۹۹ دلار از ۲۴۹ دلار و ۴۴ میلی‌متر GPS Apple Watch SE را با قیمت ۲۲۹ دلار و از ۲۷۹ دلار کاهش داده است. هر دو مدل در سه رنگ آلومینیومی موجود هستند: Midnight، Silver و Starlight.

Apple Watch SE گزینه ارزان قیمت اپل در سری اپل واچ است و این کار را برای اکثر افرادی که به دنبال یک ردیاب تناسب اندام ساده هستند، انجام می دهد. فاقد حسگرهای سلامت سری ۹ مانند ECG، اکسیژن خون و سنجش دما است.

اپل واچ اولترا ۲

در نهایت، اپل واچ اولترا ۲ به ۷۴۹٫۰۰ دلار در آمازون کاهش یافته است که از ۷۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این یکی در مجموعه بزرگی از رنگ‌ها و سبک‌های باند موجود است و با قیمت پایین همیشگی آن فقط ۱۰ دلار فاصله دارد.

Apple Watch Ultra 2 مقاوم ترین پوشیدنی اپل است و در مقایسه با نسل قبلی دارای GPS بهبود یافته، صفحه نمایش بادوام تر، عمر باتری بسیار زیاد و موارد دیگر است.

حتما به فول ما سر بزنید خلاصه معاملات برای خرید حتی بیشتر محصولات و لوازم جانبی مرتبط با اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/03/apple-watch-new-year-deals/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *