تخفیف‌های لوازم جانبی آیفون شامل ۱۵ دلار تخفیف AirTag 4-Pack، ۳۰ دلار تخفیف شارژر MagSafe Duo و تا ۳۶ دلار کیف رسمی آیفون است.

امروز ما در حال پیگیری چند معامله در مورد لوازم جانبی آیفون هستیم که می‌توانید در آمازون پیدا کنید، از جمله قیمت‌های پایین در قاب‌های رسمی آیفون، AirTags و شارژر MagSafe Duo.

تخفیف‌های لوازم جانبی آیفون شامل ۱۵ دلار تخفیف AirTag 4-Pack، ۳۰ دلار تخفیف شارژر MagSafe Duo و تا ۳۶ دلار کیف رسمی آیفون است.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با آمازون است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

آمازون با AirTag 4-Pack شروع به این لوازم جانبی کرده است ۸۴٫۹۹ دلار، از ۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این قیمت به اندازه ای که در طول فصل تعطیلات دیدیم پایین نیست، اما دومین قیمت مناسب در ردیاب های بلوتوث است.


آمازون همچنین دارای شارژر MagSafe Duo است ۹۸٫۵۰ دلار، از ۱۲۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این حدود ۱ دلار بالاتر از قیمت پایین قبلی برای لوازم جانبی در آمازون است، بنابراین هنوز هم یک معامله عالی است. شارژر MagSafe Duo می تواند به طور همزمان آیفون را از طریق MagSafe و Apple Watch شارژ کند.

در نهایت، آمازون مجموعه‌ای از قاب‌های Fine Woven و سیلیکونی اپل را برای iPhone 15، iPhone 15 Plus، iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max دارد. شما می توانید این موارد را با قیمت کمتر از ۲۱٫۷۰ دلار در حال حاضر در آمازون پیدا کنید، و برای دریافت این معاملات نیازی به کد کوپنی نیست.

از بهترین تخفیف های این هفته محصولات اپل و لوازم جانبی مرتبط در بخش اختصاصی ما مطلع شوید خلاصه معاملات اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/23/iphone-accessory-discounts/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *