تخفیف انحصاری بر روی کامپیوتر بازی مورد علاقه من دریافت کنید

حتی با معاملات بعد از کریسمس در نوسان کامل، گرفتن یک کامپیوتر بازی یک پیشنهاد گران است. با این حال، یک کد انحصاری توسط Starforge Systems برای ما ارسال شده است تا بتوانید تا ۱۵۰ دلار از کل مجموعه سازنده رایانه شخصی امتیاز کسب کنید.

از هم اکنون تا ساعت ۱۱:۵۹ شب CST در ۳۱ دسامبر، می توانید از کد استفاده کنید رادار۵۰ برای دریافت ۵۰ دلار تخفیف برای رایانه های شخصی Starforge Systems. این کار همراه با تخفیف های ۵۰ تا ۱۰۰ دلاری در سراسر سایت است که قبلاً برای رایانه های شخصی این شرکت اعمال شده است، بنابراین می توانید به لطف کد ما در مجموع تا ۱۵۰ دلار صرفه جویی کنید. فقط به خاطر داشته باشید که فقط پنج روز فرصت دارید تا این کار را انجام دهید.

در مورد اینکه چرا باید یک رایانه شخصی Starforge Systems را در نظر بگیرید، با توجه به اینکه هنوز یک نام نسبتاً جدید در تجارت ساخت رایانه شخصی است؟ خوب، من از قدرت بسیار قوی استفاده کرده ام Starforge Systems Voyager II Elite و کاملا تحت تاثیر قرار گرفته اند.

در حالی که این دستگاه بسیار گران قیمت است، با توجه به اینکه دارای پردازنده Intel Core i9-14900K و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 4090 است، در میان سایر مشخصات، Starforge Systems روی هیچ بخشی از رایانه شخصی کم نگذاشته است. هر جزء تقریباً بهترین است، و ساختار کلی آن درجه یک است، بدون پیچ یا قطعاتی که در جای خود قرار نگرفته اند یا به صورت نامرتب نصب شده اند. حتی بسته بندیش عالیه

مقداری نورپردازی سفارشی وجود دارد که به قاب زیبای Lian Li PC-0111 Dynamic Evo Mid-Tower کمک می کند. اما خوشبختانه، Starforge کامپیوتر را با bloatware یا نرم افزار سفارشی پر نمی کند تا مانع شود. به طور خلاصه، اگر مایل به ادامه مسیر رایانه های شخصی بازی DIY نیستید، می توانم از صمیم قلب توصیه کنم که Starforge Systems را برای رایانه های شخصی بازی بررسی کنید.

برق انبوه رایانه شخصی را با هزینه کمتر دریافت کنید

تخفیف انحصاری بر روی کامپیوتر بازی مورد علاقه من دریافت کنید

Voyager II Elite: بود ۴۴۹۹ دلار اکنون ۴۳۹۹ دلار در استارفورج سیستمز

با استفاده از ما کد انحصاری TechRadar RADAR50می‌توانید ۱۰۰ دلار از قدرتمندترین رایانه‌های شخصی Starforge Systems با مشخصات کلیدی مانند پردازنده Core i9-14900K اینتل و کارت گرافیک ۲۴ گیگابایتی Nvidia GeForce RTX 4090 که حتی سخت‌ترین بازی‌ها را می‌خواند، تخفیف دریافت کنید. این رایانه شخصی است که من شخصاً از آن استفاده می کنم و می توانم تضمین کنم که عملکرد آن مطابق با قیمت آن است. مشاهده معامله

اگر خرج کردن ۴۰۰۰ دلار و بیشتر برای رایانه‌های شخصی بازی کمی زیاد است، پس نگاهی به رایانه‌های شخصی دیگر Starforge System بیندازید. آنها بسیار چشمگیر به نظر می رسند و قیمت های قابل لمس تری دارند، به خصوص اگر تخفیف های بعد از کریسمس و کد TechRadar را در نظر بگیرید.

اگر تناسب و پایان Voyager II Elite قابل قبول است، پس این رایانه های شخصی نیز باید به همان اندازه چشم نواز باشند. من پیشنهاد می کنم ماشین های زیر را بررسی کنید بخش هسته سیستم Starforge.

Horizon II Pro: بود ۱۳۴۹ دلار اکنون ۱۲۴۹ دلار در Starforge Systems
از کد TechRadar RADAR50 برای کسب ۱۰۰ دلار تخفیف استفاده کنید. Horizon II Pro که بسیار مقرون به صرفه تر از Voyager II Elite است، توجه من را به خود جلب کرد، زیرا دارای لیست مشخصات کاملی است که دارای پردازنده Intel Core i5-12400F و GeForce RTX 4060 Ti انویدیا است. این یک کامپیوتر بازی قوی ۱۴۴۰p و یک شریک خوب برای مانیتور زیر است.مشاهده معامله

معاملات بیشتر برای رایانه های بازی

معاملات بیشتر بعد از کریسمس

قیمت های بیشتر را در ما خرید کنید فروش بعد از کریسمس جمع بندی و TechRadar را در TikTok دنبال کنید برای اخبار، بررسی ها، جعبه گشایی ها، و معاملات داغ!


منبع: https://www.techradar.com/computing/gaming-pcs/get-an-exclusive-discount-on-my-favorite-gaming-pc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *