تخفیف های عظیم تعطیلات Surfshark را از دست ندهید

کریسمس نزدیک است به نحوی، و به زودی تقویم های خود را به یک سال جدید ورق می زنیم. تیم TechRadar و من امیدوارم که پدر کریسمس همه چیز را در لیست شما به ارمغان بیاورد – اما شما باید مطمئن شوید که همه ابزارهای جدید شما در برابر تهدیدات آنلاین در کمین محافظت می شوند.

اینجاست که VPN به کار می آید—و Surfshark یکی از بهترین ها در تجارت است. برای جشن گرفتن یک سال درخشان معاملات VPNارائه دهنده در حال راه اندازی یک نمایشگر دیگر با یک ۸۲ درصد تخفیف در تمام برنامه های ۲ ساله خود. یعنی شما می توانید یک را بردارید طرح اولیه برای ۱٫۹۹ دلار در ماه، آ یک طرح برای ۲٫۶۹ دلار در ماهیا مربا بسته بندی شده برنامه One+ برای ۳٫۹۹ دلار در ماه.

اوه، و این تمام نیست. صرف نظر از اینکه کدام اشتراک را انتخاب می کنید، ۴ ماه پوشش اضافی بدون هزینه اضافی نیز دریافت خواهید کرد – که به ۲۸ ماه محافظت در برابر سنگ کمک می کند. Surfshark همیشه در مورد ارزش پول بوده است، به خصوص که شماره ۱ من است VPN ارزان و به کاربران اتصالات نامحدودی به طور همزمان برای بازی می دهد و معاملاتی از این دست تعهد آن را برای دسترسی به امنیت سایبری برای همه مستحکم می کند.

با این حال، این معامله عظیم فقط برای تعطیلات باقی مانده است. فرصت دارید تا ۲ ژانویه ۲۰۲۴برای صرفه جویی بزرگ در یکی از بهترین VPN ها در اطراف – بنابراین، سریع عمل کنید.

انتخاب سردبیر

Surfshark 2 سال + ۴ ماه رایگان ۱٫۹۹ دلار در ماه
صرفه جویی ۸۲%: Surfshark یکی از خدمات مورد علاقه من است، به لطف سرعت های رعد و برق سریع که آن را عالی می کند Netflix VPN می تواند با تمام جریان های HD که در تعطیلات انجام می دهید هماهنگ باشد. علاوه بر این، تقریباً برای هر دستگاهی که می توانید تصور کنید، برنامه هایی دارد.مشاهده معامله در

کدام طرح Surfshark را انتخاب کنم؟

سه برنامه Surfshark برای انتخاب وجود دارد و یکی از آنها به چند عامل کلیدی منحصر به فرد برای خود خوب شما بستگی دارد. بودجه خود را در نظر داشته باشید و به این فکر کنید که کدام یک از ویژگی های ضروری هستند و نمی توانید اشتباه کنید.

اگر به دنبال چیز ساده ای هستید (و اکثر مردم همینطور هستند)، پس می خواهید اشتراک Starter Surfshark. این به شما امکان دسترسی به Surfshark VPN را می دهد، که به سختی کار می کند تا جلسه مرور شما را در برابر جاسوسان شخص ثالث و مجرمان سایبری فرصت طلب ایمن نگه دارد. بعلاوه، طرح Starter همراه با یک مسدود کننده آگهی که از شر آن پاپ‌آپ‌ها و تبلیغات نمایشی آزاردهنده (و تهاجمی) خلاص می‌شود.

همچنین باید اشاره کنم که Surfshark یک شیطان سرعت است. در آخرین دور آزمایش‌های من، Surfshark به سرعت ۹۵۰+ مگابیت در ثانیه رسید، که بسیار بیشتر از آن چیزی است که برای لذت بردن از تورنت سریع، بازی‌های بدون تاخیر، و جریان‌های HD نیاز دارید. اگر قصد دارید در تعطیلات کریسمس با محتوای جدید نتفلیکس آشنا شوید (یا موارد دلخواه قدیمی را زیاد کنید)، خوش شانس هستید: Surfshark یکی از بهترین هاست. VPN های جریانی می توانید دست خود را بگیرید

می خواهید بیشتر بیاموزید؟

Surfshark

(اعتبار تصویر: Surfshark)

بررسی عمیق من بررسی Surfshark تا ببینید این ارائه دهنده بودجه چگونه با رقبای گران قیمت خود مقایسه می کند.

Surfshark’s One اشتراک، ابونمان کمی تنوع بیشتر به شما می دهد. این یک راه حل امنیتی همه در یک است آنتی ویروس حفاظتی که بدافزارها، باج افزارها و دیگر مخرب‌ها را دور نگه می‌دارد.

طرح One همچنین شامل هشدار است، که به شما امکان می دهد از لحظه ای که جزئیات شما در نشت داده ها مشاهده می شود، و جستجو، یک جایگزین مفید برای موتور جستجو که فاقد تبلیغات و ردیاب است، می باشد. ابزار Alternative ID همچنین به شما امکان می‌دهد یک هویت دیجیتال کاملاً جدید ایجاد کنید که می‌توانید هنگام ثبت‌نام برای خدمات و سایت‌ها از آن استفاده کنید—بنابراین لازم نیست اطلاعات شخصی خود را از بین ببرید (و ریسک کنید).

در نهایت، اگر به همه زنگ ها و سوت ها نیاز دارید، آنها را می خواهید طرح یک+. این شامل همه چیز در اشتراک های Starter و One است و به شما امکان دسترسی به آن را می دهد ابزار ناشناس. Incogni از طرف شما درخواست حذف داده‌های شما از کارگزاران داده را می‌دهد، بنابراین مجبور نیستید با آنچه معمولاً یک فرآیند بسیار ناامیدکننده است سر و کار داشته باشید.

تمامی این طرح ها تحت پوشش الف با ضمانت برگشت ۳۰ روزه پول، بنابراین می توانید بدون ریسک کردن یک پنی، Surfshark را در زمان خود برای یک رانندگی آزمایشی ببرید. اگر کمتر تحت تأثیر قرار گرفته اید، سؤالی پرسیده نمی شود – اما Surfshark یک سرویس برجسته است که به طور مداوم ارائه می دهد.

هکرها، مجرمان سایبری، و سایر افراد مبتذل دوست دارند از مزایای فروش پس از تعطیلات برای هدف قرار دادن افراد کلاهبرداری استفاده کنند، بنابراین ایده خوبی است که روی امنیت دیجیتال خود سرمایه گذاری کنید. رمزگذاری کاملاً محکم Surfshark شما (و خانواده) را با اتصالات همزمان نامحدود ایمن نگه می دارد – اما به یاد داشته باشید که فقط تا ۲ ژانویه ۲۰۲۴ فرصت دارید تا از این معامله استفاده کنید.


منبع: https://www.techradar.com/vpn/dont-miss-out-on-surfsharks-huge-holiday-discounts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *