تخفیف پرداخت خودکار ۱۰ دلاری Verizon فقط به حساب های بانکی تغییر می کند

Verizon امروز یک تغییر پرداخت خودکار را اعمال کرد که می‌تواند بر تخفیفی که در صورت‌حساب ماهانه‌تان می‌بینید تأثیر بگذارد. خوب، واقعاً فقط در صورتی که در پرداخت خودکار ثبت نام نکرده باشید یا در آینده برنامه ریزی کنید، باید انجام شود. اجازه دهید من آن را توضیح دهم.

از ۱۴ فوریه ثبت نام پرداخت خودکار Verizon به حساب بانکی به عنوان روش پرداخت یا کارت ویزا ورایزون نیاز دارد. کارت‌های نقدی (یا سایر کارت‌های اعتباری) ۱۰ دلار تخفیف در ماه را که با ثبت‌نام برای پرداخت خودکار ارائه می‌شود، دریافت نمی‌کنند.

گفتنی است، ورایزون حداقل به شما اجازه می دهد در صورت ثبت نام با کارت نقدی قبل از ۱۴ فوریه، ۱۰ دلار تخفیف برای پرداخت خودکار دریافت کنید. آنها نگفته اند که چه مدت اجازه خواهند داد این کار باقی بماند، اما در حال حاضر تخفیف شما همچنان باقی است. . در صورت تغییر در آینده، Verizon احتمالا باید به شما اطلاع دهد.

تخفیف پرداخت خودکار ۱۰ دلاری Verizon فقط به حساب های بانکی تغییر می کند

چرا تغییر به حساب های بانکی؟ تصور این است که اپراتورها صرفاً سعی می کنند در هزینه های پردازش کارت اعتباری صرفه جویی کنند. با میلیون ها مشتری که همگی دارند، اگر اکثر مشتریان را مستقیماً از حساب های بانکی پرداخت کنند، پس انداز قابل توجهی خواهد بود. و بله، T-Mobile و AT&T تغییرات مشابهی را در سال‌های اخیر ایجاد کرده‌اند، اگرچه هر دو هنوز به شما اجازه می‌دهند حداقل برای دریافت تخفیف پرداخت خودکار از کارت نقدی استفاده کنید. فکر می کنم خیلی زود تغییر خواهند کرد.

جمع بندی آن – اگر قبلاً با استفاده از کارت نقدی ۱۰ دلار تخفیف پرداخت خودکار از Verizon دریافت کرده اید، می توانید تخفیف خود را حفظ کنید. اگر هنوز برای پرداخت خودکار ثبت‌نام نکرده‌اید یا در آینده قصد انجام آن را دارید، باید از حساب بانکی خود استفاده کنید.

// Verizon


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/14/verizons-10-auto-pay-discount-changes-to-bank-accounts-only/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *