ترمیناتور با یک سری انیمیشن جدید به نتفلیکس بازگشته است

نتفلیکس در مجموعه جدیدی که قرار است «به زودی» به پلتفرم استریمینگ راه پیدا کند، به فرانچایز ترمیناتور پرداخته است. این شرکت اولین تیزر را منتشر کرد Terminator: The Anime Series این آخر هفته در جریان رویداد Geeked Week. جزئیات تا کنون ناچیز است، اما ما می دانیم که توسط Production IG، استودیوی انیمیشن ژاپنی که پشت نسخه اصلی است، تولید خواهد شد. روح در پوسته فیلم و سریال تلویزیونی اسپین آف.

Terminator: The Anime Series ما را به آگوست ۱۹۹۷ باز می گرداند، زمانی که هوش مصنوعی Skynet برای اولین بار خودآگاه شد و علیه انسان ها روی آورد. طبق گفته‌های این فیلم، گروهی از شخصیت‌های جدید حضور خواهند داشت تنوع.

همچنین به عنوان تهیه کنندگان اجرایی، Skydance و قدرت پروژه نویسنده متسون تاملین، که نویسنده و مجری سریال خواهد بود. نتفلیکس هنوز تاریخ انتشار را اعلام نکرده یا هیچ صحنه پیش نمایشی را نشان نداده است، بنابراین امیدواریم به زودی یک تریلر گسترده دریافت کنیم. فرنچایز Terminator قسمت های زیادی داشته است که همه آنها خوب نبودند، اما بازگشت به ابتدا می تواند فقط تازه سازی باشد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/terminator-is-back-with-a-new-anime-series-coming-to-netflix-154925265.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/terminator-is-back-with-a-new-anime-series-coming-to-netflix-154925265.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *