ترمیناتور جهان باز Nacon: بازماندگانی که در اکتبر به دسترسی اولیه Steam می روند

Terminator: Survivors، بازی جهان باز ترمیناتور که قبلاً بدون عنوان بود که توسط ناشر Nacon در جولای ۲۰۲۲ معرفی شده بود، با اولین تریلر و یک روز راه اندازی زودهنگام در ۲۴ اکتبر برای رایانه های شخصی دوباره منتشر شد.

Terminator: Survivors توسط Nacon Studio Milan ساخته می‌شود، تیمی که قبلاً مسئولیت Rims Racing و TT Isle of Man: Ride on the Edge 3 را بر عهده داشت و چهار سال پس از رویدادهای Terminator 2 و Judgment Day رخ می‌دهد.

بازیکنانی که به عنوان یک بازمانده از نابودی نزدیک به انقراض بشریت بازی می کنند – چه به صورت انفرادی و چه به صورت مشترک با حداکثر سه دوست – باید تلاش کنند تا “شبیه جامعه را در دنیایی که به نظر می رسد جهنمی برای از بین بردن شما و آخرین بقایای آن است، بازسازی کنند. بشر.”


ترمیناتور جهان باز Nacon: بازماندگانی که در اکتبر به دسترسی اولیه Steam می روندTerminator: Survivors | تریلر The Aftermath


ترمیناتور: بازماندگان – تریلر The Aftermath.

به عبارت دقیق‌تر، بازیکنانی را می‌بیند که در دنیای باز خطرناک پسا آخرالزمانی به جستجوی مواد، منابع، اطلاعات و سایر بازماندگان می‌گردند و در حال ایجاد پایگاهی از عملیات برای گروه نوپای خود هستند.

در اعلامیه افشاگری امروز هشدار داده شده است: “اما شما تنها نیستید.” ماشین‌های اسکای‌نت شما را بی‌رحمانه شکار می‌کنند و جناح‌های انسانی رقیب برای همان منابعی که شما شدیداً به آن نیاز دارید می‌جنگند.»

یک تریلر سینمایی جوی، البته تا حد زیادی روشن‌کننده، همراه با اخبار امروز وجود دارد، اما انتظار می‌رود که جزئیات دقیق‌تری در آستانه راه‌اندازی دسترسی زودهنگام ترمیناتور: Survivors’ Steam در ۲۴ اکتبر امسال به اشتراک گذاشته شود. نسخه PS5 و Xbox Series X/S “در تاریخ بعدی” منتشر خواهد شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/nacons-open-world-terminator-survivors-heading-to-steam-early-access-in-october?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *