تریلر تلویزیونی Fallout شامل اشاره‌هایی به نیو وگاس است، که اشاره‌ای به پیشینه The Ghoul دارد

در فاصله کمی بیش از یک ماه تا پخش اقتباس تلویزیونی Fallout آمازون، Prime Video تریلر دیگری از این سریال منتشر کرده است.

این بهترین نگاه ما را تا به حال به نمایش ارائه می دهد، با سه دقیقه فیلم برای تماشای ما. و به جرات می توانم بگویم، در واقع به نظر می رسد … مناسب است؟ در کمال تعجب، من کاملا آن را دوست داشتم؟

من دوباره تماشا کردم تریلر چندین بار در حال حاضر برای اینکه ببینیم آیا اطلاعات جدیدی وجود دارد که بتوانیم در جزئیات به دست آوریم یا خیر، و چند نکته وجود دارد که ارزش ذکر کردن دارد (و همچنین برخی از ارجاعات به مورد علاقه من در این سری، Fallout: New Vegas).


تریلر تلویزیونی Fallout شامل اشاره‌هایی به نیو وگاس است، که اشاره‌ای به پیشینه The Ghoul داردFallout – تریلر رسمی | پرایم ویدیو


تریلر رسمی بازی Fallout در Prime Video

تریلر با بازی والتون گوگینز در نقش کوپر هاوارد قبل از جنگ آغاز می شود که در نقش فروشنده Vault-Tec بازی می کند. او در داخل Vault 4 فیلمبرداری کرده است، یک Vault که تاکنون در بازی ها ظاهر نشده است. به نظر می رسد چیزی باعث شده است که هوارد در طول سال ها تغییر کند – نه فقط در غم او، بلکه از نظر احساسی نیز. یک عکس کوتاه از او در حال بوسیدن شریک زندگی‌اش در جایی که حدس می‌زنم خرک است، و همچنین یکی دیگر از او که یک کودک کوچک (احتمالاً خودش) را حمل می‌کند، در حالی که انفجارها در پس‌زمینه اتفاق می‌افتند، وجود دارد. چه چیزی باعث شد که او از یک مرد خانواده شاد به غول تبدیل شود – یک گرگ تنها بدبین؟





فکر می کنم همه چیز برای کوپر در خرک اشتباه پیش رفت. | اعتبار تصویر: آمازون پرایم ویدئو

I Don’t Want to Set the World on Fire از The Ink Spots در طول تریلر استفاده شده است. این در لیست های پخش رادیویی در Fallout 3، ۴ و ۷۶ گنجانده شده است، بنابراین شنیدن دوباره آن تعجب آور نیست. با ادامه تریلر و افزایش تنش، تنظیم ارکسترال این آهنگ با درام بسیار بیشتری در ویدیو پخش می شود. اولین باری که تریلر را تماشا کردم، توانست کمی لرز به من بدهد.

اگرچه این مجموعه تلویزیونی داستانی اصلی را روایت می کند، به نظر می رسد که جمهوری کالیفرنیای جدید را کشف خواهد کرد. این منطقی است، زیرا NCR جنوب کالیفرنیا را در بر می گیرد. ما قبلاً می دانیم خرک ۳۳ در لس آنجلس واقع شده است، بنابراین جای تعجب نیست که شخصیت اصلی ما لوسی بیشتر در مورد NCR یاد می گیرد. در نزدیکی ابتدای تریلر، تصویری از Shady Sands را می بینیم که با تابلویی برای کتابخانه عمومی آن مشخص شده است، کتابخانه ای که در زمان تشکیل مرکز NCR پایتخت آن شد.

NCR به عنوان یک جناح هنوز در اطراف است، زیرا می توان یک سرباز را دید که پرچم خود را در دست دارد در حالی که دیگران با برخی از اعضای اخوان فولاد در زره قدرت می جنگند. من گمانه زنی هایی در مورد اینکه آیا شاهد وقوع جنگ بین NCR و Brotherhood of Steel هستیم دیده ام. برخی همچنین پرسیده اند که آیا پایانی برای DLC Lonesome Road Fallout New Vegas و پیامد (هه) تعامل Courier Six با Ulysses وجود خواهد داشت یا خیر. من دوست دارم برای این گنجانده شود.





به نظر می‌رسد NCR نقش مهمی در داستان Fallout داشته باشد. | اعتبار تصویر: آمازون پرایم ویدئو

چند جزییات جزئی که می‌توانیم ببینیم Bobbleheads و Stimpaks هستند. آن‌ها نمادهای بازی‌ها هستند، بنابراین در یک نقطه ظاهر می‌شوند. آقای هندی دوستانه ای که سعی می کند اندام های لوسی را جمع آوری کند، به نظر می رسد که صداگذاری آن توسط مت بری (معروف به حضور در فیلم What We Do in the Shadows و The IT Crowd) است یا کسی که به طرز مشکوکی شبیه مت بری است.




یک آقای دستی در مجموعه تلویزیونی Fallout آمازون

من اجازه نمی دهم این آقای هندی نزدیک خانه من باشد، بسیار متشکرم. | اعتبار تصویر: آمازون پرایم ویدئو

همچنین یک عکس کوتاه از فردی که زره قدرت دارد به صورت یائو گوای (خرس سیاه جهش یافته) مشت می زند. چیزی که من می‌خواهم بدانم این است که آیا این شخص قبل از اینکه با یائو گوای (Yao Guai) به میدان برود، مقداری چای داتورا نوشیده است یا نه (ممکن است توصیه پرنده سفید برای همیشه زنده بماند).


فردی که زره پوش قدرت دارد در حال مبارزه با یائو گوای در سریال تلویزیونی Fallout آمازون
گرفتن اسکرین شات غیرممکن از این لحظه غیرممکن بود، اما بسیار نمادین است. | اعتبار تصویر: آمازون پرایم ویدئو

تمام قسمت‌های Fallout از ۱۲ آوریل در Prime Video در دسترس خواهند بود. جاناتان نولان، مجری برنامه، این برنامه را صدا کرده است “تقریبا” Fallout 5، به دلیل داستان اصلی آن. اگر دوست دارید تا ۱۲ آوریل یک کالای کاربردی داشته باشید، Xbox یک کالای جدید اضافه کرده است. کنترلر الهام گرفته از Fallout به آزمایشگاه طراحی


منبع: https://www.eurogamer.net/fallout-tv-trailer-includes-nods-to-new-vegas-hints-at-the-ghouls-backstory?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *