تریلر جدید نتفلیکس ۳ Body Problem تاخیر تا مارس ۲۰۲۴ را نشان می دهد

نمایش علمی تخیلی جدید نتفلیکس تا ۲۲ مارس ۲۰۲۴ به تعویق افتاد. ۳٫ مشکل بدن در ابتدا قرار بود برای اولین بار در سال ۲۰۲۳ پخش شود، قبل از اینکه به ژانویه ۲۰۲۴ و در حال حاضر مارس به عقب کشیده شود. همانطور که تاخیر اولیه همراه بود یک تیزر تریلراین هم همینطور:

۳٫ مشکل بدن توسط دیوید بنیوف و دی بی وایس (کسانی که HBO را ساخته اند) اقتباس شده است بازی تاج و تخت) در کنار فیلمنامه نویس الکساندر وو. تریلر جدید اولین نگاه ما به “بازی ویدئویی” کلیدی این مجموعه را به ما می دهد. سه بدنه، که شامل یک هدست واقعیت مجازی مبهم و بسیار براق است. با توجه به شخصیت جان بردلی، جک رونی، این هدست دارد "بدون صفحه نمایش … بدون جک هدفون … حتی یک پورت شارژ." پوشیدن هدست، رونی را قبل از اینکه به سرعت بیرون زده شود و تریلر به پایان برسد، به دنیایی فوق واقع گرایانه منتقل می کند.

منبع اصلی نمایش است مشکل سه بدنه، اولین رمان از سری خاطرات گذشته زمین اثر لیو سیکسین. این کتاب که در ابتدا در اواسط دهه ۰۰ در چین منتشر شد، با انتشار ترجمه‌ای به زبان انگلیسی در سال ۲۰۱۴ توسط Tor Books به شهرت بین‌المللی و جایزه هوگو دست یافت. برداشت نادرست نتفلیکس از کتاب در سال ۲۰۲۰ اعلام شد و بندیکت وونگ، ایزا گونزالس، ستاره‌های آن هستند. و چندین بازی تاج و تخت آلوم از جمله جاناتان پرایس و بردلی فوق الذکر.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/netflixs-new-3-body-problem-trailer-reveals-a-delay-to-march-2024-004430208.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/netflixs-new-3-body-problem-trailer-reveals-a-delay-to-march-2024-004430208.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *