تریلر فصل چهارم The Boys سوپس جدید، شخصیت مرموز جفری دین مورگان و Homelander vs Starlight را نمایش می دهد.

تریلر فصل چهارم The Boys سوپس جدید، شخصیت مرموز جفری دین مورگان و Homelander vs Starlight را نمایش می دهد.

اولین تیزر برای پسر ها فصل ۴ منتشر شده است – و به نظر می رسد یک ورودی خنده دار و خنده دار دیگر در سریال محبوب Prime Video باشد.

قبل از انتشار آنلاین دقایقی بعد در CCXP برزیل ۲۰۲۳ فاش شد. پسر ها فصل ۴اولین تریلر پر از همه چیزهایی است که ما از این موفقیت انتظار داریم پرایم ویدیو نشان می دهد.

سوپ‌های کاملاً جدیدی وجود دارد که دوست دارید از آنها متنفر باشید، افشای شخصیت مرموز جفری دین مورگان، خطوط نبردی که بین Homelander و Starlight کشیده شده است، و بسیاری از اتفاقات شیطانی دیگر – از جمله یک متقاطع گویا با ژنرال Vیکی از پسر هادو اسپین آف فعلی.

طبق بیانیه مطبوعاتی استودیو آمازون، به نظر می رسد پسر هاآخرین قسمت حتی وحشتناک تر و پر از تعلیق از آنچه قبلاً آمده است نیز خواهد بود. چطور؟ خلاصه داستان رسمی فصل ۴ را بخوانید: “در فصل چهارم، جهان در آستانه است. ویکتوریا نیومن بیش از هر زمان دیگری به دفتر بیضی شکل و زیر انگشت شست عضلانی Homelander است که در حال تحکیم قدرت خود است.

“قصاب، با تنها چند ماه زندگی، پسر بکا و همچنین شغل خود را به عنوان رهبر The Boys از دست داده است. بقیه اعضای تیم از دروغ های او خسته شده اند. با ریسک بالاتر از همیشه، آنها باید راهی پیدا کنند. با هم کار کنید و قبل از اینکه خیلی دیر شود دنیا را نجات دهید.”

ما قبلاً این را می دانیم پسر ها فصل ۴ قرار است در سال ۲۰۲۴ در Prime Video منتشر شود. با این حال، در حالی که رونمایی از این تیزر تایید می کند که در ۱۲ ماه آینده منتشر خواهد شد، ما هنوز در مورد زمان انتشار آن در تاریکی هستیم.

اما این تمام چیزی نیست که در مورد فصل ۴ یکی از این سریال ها می دانیم بهترین نمایش های Prime Video دور و بر. برای یکی از ما که دیده ایم ژنرال Vهشت قسمت اول – ما را بخوانید ژنرال V پایان فصل ۱ توضیح داده شده است مقاله برای اطلاعات بیشتر – آگاه باشید که این اسپین‌آف لایو اکشن، رشته‌های داستانی جالبی را راه‌اندازی کرده است که به پسر هافصل چهارم

ما همچنین اطلاعاتی در مورد برخی از شخصیت های جدیدی که در فصل ۴ خواهیم دید نیز داریم. در واقع، دو عضو جدید Seven – Sister Sage و Firecracker که در تیزر می بینیم – اضافه شده های کاملاً جدیدی هستند. پسر هاترکیب سوپ، یعنی اصلاً در سری رمان های گرافیکی گارث انیس و داریک رابرتسون به همین نام ظاهر نشدند.

البته معماهای دیگری نیز در فصل ۴ وجود دارند که نیاز به حل دارند که در اولین تریلر آن اطلاعات چندانی در مورد آنها به دست نمی آید. مورگان چه کسی را بازی می کند؟ بلک نوآر چگونه از مردگان بازگشته است؟ پایان بازی واقعی نیومن چیست؟ و میهن که به طور فزاینده ای دچار آشفتگی می شود به نام “حفظ صلح” تا کجا پیش خواهد رفت؟ امیدواریم به اینها و خیلی چیزهای دیگر پاسخ دهیم – از جمله چند ماه دیگر از زندگی بیلی – وقتی پسر ها اولین فصل ۴ در یکی از جهان بهترین خدمات پخش.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/amazon-prime-video/the-boys-season-4-trailer-teases-new-supes-jeffrey-dean-morgans-mystery-character-and-homelander-vs-starlight

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *