تریلر نتفلیکس A Nearly Normal Family پیچش های معمایی قتل و درام شدید را به تصویر می کشد.

تریلر نتفلیکس A Nearly Normal Family پیچش های معمایی قتل و درام شدید را به تصویر می کشد.

چقدر خانواده خود را می شناسید؟ یک جدید نتفلیکس مینی سریال های درام ممکن است شما را متعجب کند. یک خانواده تقریبا معمولی داستان یک خانواده کاملاً عادی با یک زندگی کاملاً عادی است که در موقعیتی کاملاً وحشتناک فرو رفته است.

بر اساس پرفروش ترین کتاب تحسین شده ماتیاس ادواردسون، یک خانواده تقریبا معمولی روی ساندل ها تمرکز می کند: پدر و کشیش آدام، مادر و وکیل اولریکا، و دختر نوجوانشان استلا. زندگی آنها آرام و حومه ای به نظر می رسد تا اینکه ناگهان استلا به اتهام قتل دستگیر می شود. آدام و اولریکا چقدر دخترشان را می شناسند و چقدر برای محافظت از او پیش خواهند رفت؟

به جرات می توان گفت که اگر پدر و مادر هستید، این امر بسیار شدید خواهد بود. اما این فقط در مورد پدر و مادر نیست، بلکه در مورد روابطی است که همه ما با خانواده خود داریم و رازهایی که ممکن است پشت درهای بسته پنهان شوند.

درباره یک خانواده تقریبا عادی چه می دانیم؟

این رمان مورد توجه خوانندگان و منتقدان قرار گرفت. نیویورک تایمز آن را به‌عنوان یک کتاب ضروری تابستانی توصیه کرد و با تمجید از این که چگونه «زندان انتظارات و پیش‌فرض‌ها راشومون‌مانند» به یک مکاشفه صریح تبدیل می‌شود، جایی که توانایی رویارویی با خطر و خانواده بدون توهم از کمترین انتظار می‌آید آن را می‌ستاید. وی افزود: هیچ جایی برای اضطراب وجودی در مورد فرشتگان طبیعت بهتر ما وجود ندارد.

وال استریت ژورنال آن را “تور دو نیرو” نامید و CrimeByTheBook گفت که “بخشی تعلیق داخلی، بخشی درام دادگاه، بخشی نوآر اسکاندیناوی، یک خانواده تقریبا معمولی [is] کاملا اصلی و خاطره انگیز”.

در اقتباس نتفلیکس، الکساندرا کارلسون تایرفورز در اولین نقش خود در نقش دختر استلا، با لو کواپی (حالت، انسان های واقعی) در نقش اولریکا و بیورن بنگتسسون (آخرین پادشاهی، شهوت) به عنوان آدم. کارگردان: Per Hanefjord (کودک پنهان).

هر شش قسمت از یک خانواده تقریبا معمولی از ۲۴ نوامبر برای پخش در دسترس خواهد بود – خواهیم دید که آیا آن را فقط به لیست ما تبدیل می کند بهترین نمایش های نتفلیکس.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/netflix/netflixs-a-nearly-normal-family-trailer-teases-murder-mystery-twists-and-intense-drama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *