تریلر Commandos: Origins نقشه های ایزومتریک نوستالژیک خود را نشان می دهد

از آخرین باری که خبری از Commandos: Origins، توسعه دهنده بازی Claymore Game Studios از سری کلاسیک تاکتیک های مخفی کاری بلادرنگ WW2 می گذرد، مدتی می گذرد، اما برای نشان دادن برخی از مکان هایی که بازیکنان به شدت در حال رفت و آمد هستند، بازگشته است. تریلر.

Commandos، اگر به یک تجدید ذهنی کاملاً نیاز دارید، برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ با راه اندازی اولین سری بازی استودیو Pyro، توسعه دهنده اصلی، Commandos: Behind Enemy Lines – یک ماجراجویی ایزومتریک به شدت بدنام، البته بدون شک عالی، که بازیکنان در آن شرکت کردند، ظاهر شد. فرماندهی یک تیم شش نفره از کماندوها برای تکمیل ماموریت های خرابکاری و ترور، همه در حالی که تا حد امکان مخفیانه بمانید.

پنج قسمت دیگر از سری‌های بعدی، با کماندوها در نهایت با تلاش اول شخص سال ۲۰۰۶، Commandos: Strike Force، تمام شد. تا اینکه، یعنی اعلام سال گذشته Commandos: Origins، که بازیکنان را در حال تجربه وقایعی می‌بیند که منجر به تشکیل تیم اصلی در سفر از سواحل اروپا به دشت‌های یخی قطب شمال و صحراهای آفریقا می‌شد – همه با استفاده از ایزومتریک کلاسیک سری ارائه شدند. چشم انداز.


تریلر Commandos: Origins نقشه های ایزومتریک نوستالژیک خود را نشان می دهدCommandos: Origins | تریلر Diversity of Maps (ایالات متحده)


در اینجا نگاهی به برخی از نقشه های Commandos: Origins داریم.

کجاست تریلر امروز وارد می‌شود و نگاهی سریع به برخی از آن مکان‌ها ارائه می‌کند – که حداقل به نظر من، کار خوبی برای ثبت زیبایی‌شناسی تیره و تار، اما همیشه کمی سبک‌شده از نقشه‌های از پیش رندر شده کماندوهای اصلی است، البته اکنون. به صورت سه بعدی کامل توجه داشته باشید، از آخرین باری که پشت خط دشمن را بازی کردم، یک ربع قرن می گذرد، پس من چه می دانم.

به هر حال، Commandos: Origins – که شاهد بازگشت ترکیب اصلی Commandos در Green Beret، Sapper، Sniper، Driver، Marine و Spy است – وعده “بیش از ۱۰” ماموریت را می دهد که دارای اهداف اصلی و اختیاری است. ناشر Kalypso می‌گوید این موارد را می‌توان به روش‌های مختلف تکمیل کرد، و حتی پشتیبانی دو نفره هم‌آپ برای بازی محلی و آنلاین وجود دارد.

Commandos: Origins هنوز تاریخ انتشار ندارد، اما در حال حاضر انتظار می رود که برای PS5، Xbox Series X/Sو کامپیوتر (از طریق بخار، حماسهو فروشگاه مایکروسافت) در این سال.


منبع: https://www.eurogamer.net/commandos-origins-shows-off-its-nostalgia-tweaking-isometric-maps-in-new-trailer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *