تریلر “Dune: Part Two”: Timothée Chalamet، Zendaya و Sandworms!

مردی با لباس ثابت در صحرای نارنجی ایستاده است.

اگر متوجه شدید که هوس فعالیت فضایی بیشتری دارید دنیس ویلنوو تپه، تریلر برای تلماسه: قسمت دوم آیا شما را پوشش داده است در اینجا، سیاره آراکیس به یک منطقه جنگی تمام عیار تبدیل می شود، با نبردهای شمشیر، انفجارهای عظیم و بزرگترین سلاح، کرم های شنی.

این تریلر جدید پل آتریدس (تیموتی شالامه) و مادرش جسیکا (ربکا فرگوسن) را می‌بیند که متحدان فرمن خود را در مبارزه با هارکونن‌های شیطانی رهبری می‌کنند. اما آیا دخالت این افراد خارجی کمکی به فریمن ها است یا راهی دیگر برای به بردگی گرفتن آنها؟ چانی (زندایا) به نظر می رسد که اولی را باور می کند، اگرچه رابطه عاشقانه او با پل ممکن است تا حدودی با احساسات او تضاد داشته باشد.

در همین حال، امپراتور شادام چهارم (کریستوفر واکن) قصد دارد با کمک رزمنده ماهر فید روتا هارکونن، پل را ترور کند.آستین باتلر، بدون مو). تنها مشکل؟ همانطور که دختر شادام، پرنسس ایرولان (فلورانس پوگ) با دقت بیان می کند: “او روانی است.”

آیا او را باور نمی کنید؟ فقط مراقب راه آهسته ای باشید که او زبانش را بیرون می آورد تا با چاقو آن را برش دهد. یا روشی که بلافاصله گلوی یک خدمتکار هارکونن را تکه تکه می کند! یا چقدر از نبرد گلادیاتورها خوشحال می شود! اشتباه نکنید، این یک حریف وحشتناک است.

اما پل و نیروهای آراکیس چیزی دارند که هیچ ارتش هارکونن یا سارداوکار نمی توانستند آن را ببینند: قدرت کرم! ببخشید منظورم قدرت صحرا است. اما این دو اساساً یک چیز هستند. این آخرین تریلر ما را نه یک، نه دو نفر، بلکه سه کرم های شنی که شجاعانه وارد نبرد می شوند. تلماسه: قسمت دوم هنوز بیرون نیامده است، اما به جرات می توانم بگویم تیپ کرم شنی صحنه سال است؟

تلماسه: قسمت دوم اکران در سینماها از ۱ مارس ۲۰۲۴٫


منبع: https://mashable.com/video/dune-part-two-trailer-1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *