تریلر The Last of Us Part 2 Remastered No Return 10 شخصیت قابل بازی و بازگشت پادشاه موش را نشان می دهد.

تریلر The Last of Us Part 2 Remastered No Return 10 شخصیت قابل بازی و بازگشت پادشاه موش را نشان می دهد.

Naughty Dog یک بازی جدید منتشر کرده است The Last of Us Part 2 Remastered تریلر حالت بقای سرکش بدون بازگشت بازی را به نمایش می گذارد.

ماه گذشته، متوجه شدیم که No Return در ریمستر گنجانده خواهد شد PS5 نسخه ۲۰۲۰ بازی در کنار انبوهی از ویژگی های جدید دیگر مانند گرافیک بهبود یافته و سطوح جدید که در نسخه اصلی موفق نشد، اما آخرین تریلر نگاه عمیق‌تری به آنچه بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند ارائه می‌کند.

در No Return، شما قادر خواهید بود به عنوان ۱۰ شخصیت از آن بازی کنید The Last of Us قسمت ۲از جمله قهرمانان ما الی و ابی، در کنار جوئل، دینا، جسی، لو، مانی، مل، تامی و یارا.

هر شخصیت دارای سبک بازی و ویژگی‌های منحصربه‌فردی خواهد بود، تریلر نشان می‌دهد که یارا و لو هر دو سبک بازی «کار تیمی» دارند، که نشان می‌دهد می‌توان از آنها در کنار هم استفاده کرد، در حالی که سبک بازی دینا کاردستی را در اولویت قرار می‌دهد و جسی روی «مدبر» بودن تمرکز می‌کند.

در یک نمونه از فیلم، مل را می توان دید که برای نجات Lev عجله می کند، اما مشخص نیست که آیا این بدان معناست که NPC های دیگر می توانند در طول ماموریت شما به شما بپیوندند یا خیر. حساب توییتر/X پلی استیشن انگلستان تایید شده این حالت فقط به صورت انفرادی قابل پخش است، بنابراین انتظار نداشته باشید که با دوستان خود وارد اکشن شوید.

صفحه انتخاب شخصیت نشان می دهد که برخی از شخصیت ها مانند تامی و جوئل قفل شده اند، بنابراین به نظر می رسد که برای باز کردن قفل بقیه لیست باید به بازی ادامه دهید. همچنین چالش‌هایی وجود دارد که به پاداش‌های خاص مرتبط هستند، مانند لباس‌های خاص که در تریلر نیز مورد تمسخر قرار گرفته‌اند.

مانند کمپین، می‌توانید مجموعه‌ای از سلاح‌ها را ارتقا دهید و با انبوهی از افراد آلوده و همچنین سرافیت‌ها (معروف به Scars) و سربازان جبهه آزادی واشنگتن (WLF)، در یک سری نقشه‌ها و مناطق، مانند فروشگاه سخت افزار، جنگل، خیابان دولتی، بیمارستان و زیرزمین بیمارستان.

تریلر همچنین نشان داد که این حالت شامل بازگشت پادشاه موش صحرایی، رئیس آلوده وحشتناکی است که از چندین استالکر، کلیکر و یک Bloater تشکیل شده است. انگار اولین برخورد در داستان اصلی کافی نبود.

The Last of Us Part 2 Remastered قرار است در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ به طور انحصاری برای PS5 عرضه شود.

برای اطلاعات بیشتر، انتخاب های ما را برای این مورد بررسی کنید بهترین بازی های داستانی به همان خوبی بهترین بازی های تک نفره در حال حاضر برای بازی در دسترس است.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/the-last-of-us-part-2-remastered-no-return-trailer-shows-off-10-playable-characters-and-the-return-of-the-rat-king

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *