تست سیگنال به اشتراک گذاری نام های کاربری عمومی به جای شماره تلفن

برنامه پیام رسانی رمزگذاری شده علامت دارد اعلام کرد این در حال آزمایش نام کاربری حساب های عمومی است تا کاربران مجبور نباشند شماره تلفن خود را برای اتصال از طریق سرویس به اشتراک بگذارند.

تست سیگنال به اشتراک گذاری نام های کاربری عمومی به جای شماره تلفن
در حال حاضر، ثبت نام در سیگنال مستلزم آن است که هنگام اتصال با سایر کاربران، شماره تلفن خود را با آنها به اشتراک بگذارید. در حالی که روش جدید هنوز نیاز به یک حساب دارد که در حین راه‌اندازی با شماره‌ای مرتبط شود، اما متعاقباً هنگام تماس با سایر کاربران به اشتراک گذاشته نمی‌شود و ارتباط را حتی خصوصی‌تر و ایمن‌تر می‌کند.

به گفته جیم اولری، معاون سیگنال مهندسی، تست نام کاربری در حال حاضر به یک ساخت مجزا در محیط مرحله‌بندی پلتفرم محدود شده است و «پیش بتا» باقی می‌ماند، بنابراین ممکن است باعث خرابی‌ها و سایر باگ‌ها شود زیرا روش را اساساً تغییر می‌دهد. که حساب ها در اکوسیستم سیگنال شناسایی می شوند.

کاربرانی که بیلد را نصب می‌کنند می‌توانند نام کاربری خود را از طریق یک کد QR یا یک پیوند به اشتراک بگذارند و به آنها اجازه می‌دهد تا از آن به عنوان راهی برای تماس دیگران با آنها استفاده کنند، بدون نیاز به شماره تلفن. همچنین گزینه ای برای خاموش کردن کشف شماره تلفن در برنامه در قسمت تنظیمات ➝ حریم خصوصی ➝ شماره تلفن ➝ چه کسی می تواند شماره من را پیدا کند وجود دارد.

سیگنال حداقل از سال ۲۰۱۹ روی نام‌های کاربری کار می‌کند، اما مشخص نیست چه زمانی این ویژگی برای پرایم‌تایم آماده می‌شود. امروزه استفاده از نسخه پیش بتا در دسکتاپ و iOS نیازمند دانش فنی مربوط به کامپایل کد است که اطلاعات بیشتر در مورد آن را می توان در انجمن های سیگنال.

برچسب ها: رمزگذاری، علامت


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/09/signal-private-messenger-tests-usernames/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *