تسلا بی سر و صدا بند دعوای فروش مجدد Cybertruck را حذف می کند

تسلا بی سر و صدا بند دعوای فروش مجدد Cybertruck را حذف می کند

نسخه قبلی اسناد تسلا همچنین برخی قوانین سختگیرانه در مورد فروش مجدد را برجسته می کرد. ابتدا، شرکت هرگونه فروش را در ۱۲ ماه اول مالکیت ممنوع کرد، اما اگر واقعاً ضروری تشخیص داده می‌شد که یک استثنا وجود داشته باشد، خریدار باید به صورت کتبی از تسلا اجازه بگیرد. تسلا خاطرنشان کرد که تنها مرجعی است که می‌تواند فروش مجدد را در نظر بگیرد، و همچنان خریدار انحصاری چنین واحدهای Cybertruck است.

اما برای دومی، این شرکت گفت که هزینه هایی مانند هزینه تعمیر و هزینه مستقیم ۰٫۲۵ دلاری را برای هر مایل روی کیلومتر شمار کسر خواهد کرد. جالب است که به روز شده است قرارداد پیش‌سفارش سایبرتراک به آن قوانین اشاره نمی کند با این حال، همچنان موضع “بدون فروشندگان” را حفظ می کند و هرگونه نقض این بند منجر به اقدامات تنبیهی می شود.

در این سند آمده است: «ما ممکن است هر سفارشی را که فکر می کنیم با هدف فروش مجدد وسیله نقلیه انجام شده است یا با سوء نیت انجام شده است، به صورت یک طرفه لغو کنیم. هیچ اشاره ای به مسدود کردن خرید آتی تسلا توسط این شرکت نشده است. ماشین برای بازیگر بد در اینجا شایان ذکر است که تسلا تنها خودروسازی نیست که به این شکل عمل می کند امثال فراریفورد و استون مارتین قوانین سختگیرانه ای در مورد فروش خودروهای جدید برای کسب سود دارند.


منبع: https://www.slashgear.com/1445906/tesla-removes-cybertruck-resale-lawsuit-clause/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *