تصاویر جدید Pixel Fold 2 تغییرات وحشی را نشان می دهند

این روزها اطلاعات فاش شده Pixel Fold 2 در همه جا وجود دارد.

ابتدا شایعاتی درباره دستگاهی با مشخصات بهتر از حد انتظار شنیدیم و به دنبال آن الف دستگاهی که گفته می شود Fold 2 است را نشان می دهد با تغییر بسیار اساسی در طراحی دوربین. اکنون، رندرهای سه بعدی اینجا هستند تا آن طراحی را تأیید کنند و به ما کمک کنند تا برای تغییرات قابل توجه در خط تاشو Google آماده شویم.

در اینجا Pixel Fold 2، حداقل به صورت رندر، وجود دارد.

تصاویر جدید Pixel Fold 2 تغییرات وحشی را نشان می دهند

رندرها از @onleaks، که تقریباً همیشه طرح های پیکسل را به درستی دریافت می کند. در واقع، تنها خطایی که من فکر می‌کنم در طول سال‌ها از آنها دیده‌ایم مربوط به Nothing Phone (2a) در چند هفته گذشته بود. فعلاً باید اینها را نیمه جدی بگیرید.

با توجه به رندرهای جدید پیکسل فولد ۲، دستگاه در صورت باز شدن از یک صفحه نمایش ۷٫۹ اینچی در داخل با ابعاد دستگاه در حدود ۱۵۵٫۲ x 150.2 x 5.27 میلی متر بهره می برد. وقتی صفحه نمایش تا شده باشد، اندازه صفحه نمایش پوششی باید حدود ۶٫۴ اینچ و با ابعاد دستگاه ۱۵۵٫۲ x 77.1 x 10.54 میلی متر باشد. این اندازه‌گیری‌ها نشان‌دهنده یک تغییر کلی بسیار بزرگ در شکل طراحی است. این Pixel Fold 2 به جای کوتاه و پهن بودن مانند Pixel Fold اصلی، بسیار بلندتر (۱۵۵٫۲mm در مقابل ۱۳۹٫۷mm) و در حالت باز کمتر خواهد بود. این احتمالاً به شکل گلکسی فولد سامسونگ نزدیکتر از اولین پیکسل فولد است.

در پشت دستگاه یک دوربین پشتی سه گانه داریم که نوار دوربین پیکسل گوگل را حذف می کند و آن را با یک جعبه دوربین مستطیلی جایگزین می کند. مطمئناً ظاهری عجیب و غریب است که وقتی آن را در آن نشت قبلی دیدم آن را دوست نداشتم. به نظر من این رندرهای زیبا هم کمکی به این کار نمی کنند. در آنجا با من مخالفت کنید.

بقیه جزئیات در اینجا به پورت USB-C، دکمه‌های پاور و صدا، بلندگوهای بالا و پایین می‌پردازند، و بس. همچنین این بار می‌توانیم حاشیه‌های بسیار کوچک‌تر و شکلی فوق‌العاده صاف در هر طرف ببینیم که به خوبی با پیکسل ۹ و پیکسل ۹ مطابقت دارد. طرح های فرضی پیکسل ۹ پرو.

باز هم قبلی شایعات از رم ۱۶ گیگابایتی خبر می دهند، حافظه UFS 4.0 و Tensor G4 به جای Tensor G3. اضافه می‌کنم که این مشخصات ارتقا یافته همراه با این طراحی صیقلی‌تر، می‌تواند من را دوباره به وسایل تاشو علاقه مند کند. شاید.

اندیشه ها؟

// اسمارت پریکس


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/21/new-pixel-fold-2-renders-show-big-changes-to-camera-design/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *