تصاویر گوشی ۱۷۰ دلاری موتورولا موتو جی پلی (۲۰۲۴) فاش شد

گوشی موتورولا موتو جی پلی ۲۰۲۴ احتمالاً در ژانویه با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار معرفی می‌شود تا پاسخگوی نیاز بازار گوشی‌های اقتصادی باشد. حالا تصاویری از این محصول با نمایشگر ۶٫۵ اینچی +FHD و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی لو رفته است.

اگرچه همیشه بیشترین توجه به گوشی‌های پرچمدار معطوف می‌شود، اما گوشی‌های اقتصادی بازار بسیار بزرگی دارند و برندهای مختلفی در این فضا مشغول به فعالیت‌اند. موتورولا هم یکی از این برندهاست که با گوشی موتو G Play در این بازار حضور داشته و به‌زودی نسخه ۲۰۲۴ این موبایل را معرفی خواهد کرد. اکنون تصاویری از این گوشی افشا شده است.

تصاویر گوشی ۱۷۰ دلاری موتورولا موتو جی پلی (۲۰۲۴) فاش شد

یک منبع آگاه در دنیای فناوری به‌نام OnLeaks با همکاری وب‌سایت SmartMania رندرهایی را از موتو جی پلی ۲۰۲۴ منتشر کرده است که این گوشی را از زوایای مختلف نشان می‌دهد. در قاب عقب این محصول برخلاف مدل سال ۲۰۲۳ که سه سنسور داشت، تنها یک سنسور دوربین دیده می‌شود که احتمالاً ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. حفره‌ای که زیر این سنسور قرار گرفته از فلش LED میزبانی می‌کند.

موتورولا موتو جی پلی (۲۰۲۴) در بخش نمایشگر نسبت به پنل +HD پارسال ارتقا پیدا خواهد کرد و در نسخه بعدی از رزولوشن +FHD بهره می‌برد. قلب تپنده این گوشی در سال ۲۰۲۳ تراشه هلیو G37 مدیاتک بود، اما اکنون منابع آگاه می‌گویند این گوشی با تراشه کوالکام به بازار می‌آید. حتی می‌توان امیدوار بود که موبایل موتورولا از ۵G پشتیبانی کند، اما هنوز چیزی در این باره قطعی نشده است.

موتورولا موتو جی پلی 2024
موتورولا موتو جی پلی 2024

جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون هم به موتو G Play (2024) برگشته تا طرفداران موسیقی را خوشحال کند. این گوشی احتمالاً انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد گرفت و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۳ به بازار می‌آید.

طبق شایعات، موتور جی پلی ۲۰۲۴ با قیمت ۱۷۰ دلار روانه بازار خواهد شد و فعلاً تنها می‌دانیم که این گوشی یک نسخه آبی یاقوت کبود خواهد داشت.


منبع: https://digiato.com/mobile/motorola-moto-g-play-2024-renders-leaked

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *