تصویر قاب محافظ آیفون ۱۶ فاش شد؛ مهر تأییدی بر تغییر دوربین عقب

هنوز تا رونمایی از نسل بعدی آیفون‌های اپل چند ماهی باقی مانده، اما طراحی آیفون ۱۶ پیش از رونمایی رسمی فاش شده است. در جدیدترین خبر، تصویر قاب محافظ آیفون ۱۶ در اینترنت لو رفته که براساس آن، قرار است طراحی ماژول دوربین مشابه آیفون X را شاهد باشیم. این تصویر مهر تأییدی بر شایعات پیشین پیرامون طراحی نسل جدید آیفون است.

افشای طراحی نمای پشت آیفون ۱۶ توسط تولیدکنندگان شخص ثالث

تصویر قاب محافظ آیفون ۱۶ فاش شد؛ مهر تأییدی بر تغییر دوربین عقب

هرچه به رونمایی از آیفون‌های جدید نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن‌ها لو می‌رود. این‌بار ظاهراً سازندگان شخص ثالث، قاب محافظ آیفون ۱۶ را تولید کرده‌اند و به‌واسطه افشای تصویری از این قاب‌ها، اکنون احتمال تغییر ظاهر آیفون بعدی پررنگ‌تر شده است. به‌همین ترتیب، ماژول دوربین آیفون ۱۶ چینشی مانند آیفون X خواهد داشت. ظاهراً نتیجه‌گیری کوپرتینویی‌ها این بوده که تغییر طراحی ماژول با این چینش بهترین گزینه محسوب می‌شود.

باوجود این تغییر در چینش دوربین اصلی، احتمالاً زبان طراحی کلی آیفون ۱۶ با نسل گذشته‌اش تفاوت خاصی ندارد. تصویر فاش‌شده از قاب این گوشی احتمال حضور دکمه اکشن یا کپچر در مدل‌های ارزان‌تر را نیز تأیید می‌کند. براساس طراحی قاب این گوشی، همچنان حضور دو دوربین عریض و فوق‌عریض روی پنل پشتی را شاهد هستیم. نمای جلوی این گوشی نیز نمایشگری با جزیره پویا خواهد داشت.

براساس انتظارات، رویداد رونمایی از خانواده آیفون ۱۶ حوالی شهریور یا مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.


منبع: https://digiato.com/tech/iphone-16-protective-case-leaked

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *