تعطیلات را با این کابین خودروی پاپ آپ با قیمت ۲۸۰ دلار به خارج از منزل بیاورید

TL;DR: از ۷ دسامبر، دریافت کنید کابین پاپ آپ CARSULE برای ماشین شما برای ۲۷۹٫۹۷ دلار – ۲۶٪ پس انداز خواهید کرد.


در این فصل تعطیلات، تصمیمات سفر سال نو خود یا یکی از عزیزانتان را زودتر شروع کنید. سبک زندگی شما که از زندگی ون الهام گرفته شده است، مجبور نیست هزاران دلار برای شما هزینه داشته باشد. در واقع می‌توانید با این قیمت انحصاری در کابین اتومبیل پاپ‌آپ Carsule در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، اکنون فقط ۲۷۹٫۹۷ دلار (حدود ۳۷۹ دلار) برای مدت زمان محدود.

Carsule یک روش آسان برای جمع‌آوری برای اضافه کردن فضای کف به ماجراجویی‌های کمپینگ با ماشین شما است. این کابین مکعب مانند به سرعت بالا می آید و به هر خودرو یا SUV با درب عقب رو به بالا متصل می شود. این دارای یک فضای قابل ارتقا است که می تواند به راحتی مطابق با نیازهای شما پیکربندی شود. ارتفاع آن ۶٫۵ فوت است و فضای زیادی برای یک جلسه یوگا سریع برای گرم کردن بدن شما باقی می گذارد.

این کابین که با مواد ضد آب و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ساخته شده است، می تواند از شما در برابر عوامل محافظت کند و اشکالات به لطف پشه بند یکپارچه. همچنین برای راحتی با فرش نمدی و خطوط کششی سقف برای آویزان کردن چراغ‌های پری، یک بخاری کوچک قابل حمل برای ماه‌های سردتر یا یک پنکه برای ماه‌های گرم‌تر طراحی شده است.

برای کمپینگ‌های طولانی‌مدت خودرو، هیچ چیز مهم‌تر از املاک و مستغلات خودروی شما نیست. از این گذشته ، شما فقط می توانید چیزهای زیادی با خود بیاورید. خوشبختانه برای شما، این کابین پاپ آپ سبک و قابل حمل است. تا می شود و در یک کیف حمل جمع و جور جمع می شود که می توان آن را پشت صندلی یا بین جعبه ها و دنده قرار داد.

تعطیلات را با یک ماجراجویی جشن بگیرید یا به معشوق زندگی خود در فضای باز بهانه دیگری برای رسیدن به فضای باز عالی بدهید. برای تحویل به موقع تعطیلات تا ۷ دسامبر سفارش دهید.

می توانید دریافت کنید کابین پاپ آپ کارسوله فقط ۲۷۹٫۹۷ دلار (۳۷۹ دلار) تا ۱۷ دسامبر به فروش می رسد، اما اگر برای رسیدن قبل از کریسمس نیاز دارید، سریع اقدام کنید و آن را تا ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر PT در ۷ دسامبر سفارش دهید.

قیمت ها قابل تغییر است


منبع: https://mashable.com/deals/dec-7-carsule-pop-up-cabin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *