تغییر این تنظیمات آیفون به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که هرگز تماس ورودی را از دست ندهید

تغییر این تنظیمات آیفون به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که هرگز تماس ورودی را از دست ندهید

تغییر نحوه دریافت تماس‌های تلفنی در آیفون فرآیند نسبتاً ساده‌ای است که فقط چند ضربه و یک اسکرول سریع انگشت شما را می‌طلبد. ابتدا می خواهید برنامه تنظیمات خود را باز کنید. از آنجا به پایین اسکرول می کنید و به گزینه ای می روید که می گوید “تلفن”. ممکن است فکر کنید این یکی از اولین گزینه‌های موجود در منوی تنظیمات است زیرا آیفون یک گوشی است، اما پایین‌تر از آن چیزی است که شما پیش‌بینی می‌کنید.

هنگامی که روی گزینه تلفن ضربه زدید، سومین آیتم منو که مشاهده می کنید «تماس های ورودی» است. اگر در کنار آن کلمات نوشته شده بود “Full Screen”، پس این ویژگی را از قبل فعال کرده اید. با این حال، به احتمال زیاد روی آن نوشته شده است “Banner”. اگر بر روی این گزینه منو کلیک کنید، می توانید بین دو گزینه جابجا شده و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مورد، شما گزینه تمام صفحه را می خواهید.

پس از آن، شما برای رفتن آماده هستید، و هنگامی که تماس تلفنی ورودی بعدی خود را در حالی که عمیقاً در اینستاگرام اسکرول می کنید یا در تبلیغات دیگری برای بازی خود نشسته اید، دریافت می کنید، کل صفحه آیفون به شما اطلاع می دهد.


منبع: https://www.slashgear.com/1477212/iphone-change-bring-back-full-screen-incoming-call-feature/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *